11 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

A na chomiku da się on-line? xD
To ja nie wiem, czy tamtych też oglądałam, czy nie xD A Młodych Tytanów? xD
Jak zwał tak zwał xD
/Wiem, że PDF-y kiedyś się dało, ale raczej w przypadku plików CBR nie jest to możliwe. Chociaż komiksy w PDF-ie też widziałam.
/Ostatnio widziałam fragment nowej wersji "Młodyc Tytanów" i to było... aż żal patrzeć, że tak zmarnowali całkiem niezłą animację :/ 

/Fakt, czymże jest te kilka(naście) złamań i obrażeń wewnętrznych w obliczu satysfakcji z wykonanego tańca zwycięstwa :P
Tak. Jestem dobra w tulaniu, nie ma mocnych. Przykro mi, robię to xD Dam Ci się przygotować.. raz, dwa, tulę!
Nienawidzę, gdy ktoś mnie dotyka bez wyraźnego pozwolenia. Także dobrze radzę, by tego nie próbować, bo połamię kości.

1 komentarz:

  1. To poszukam tam, teraz idę spalać kalorie ;o Co by się idole nie wstydzili fanki xD
    Beznadzieja! Ale ta stara była całkiem zacna! Uwielbiałam Gwiazdkę ;D

    No właśnie! Satysfakcja jest najważniejsza! xD


    Ostatnio nie chciałeś mi przybić piątki to raz, dwa dotykam Cię przez koc, czyli jakby nie dotykam xD

    OdpowiedzUsuń