11 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Tą kojarzę! Choć z kreskówek bardziej Batmana oglądałam xD Szalałam za tym młodym xD
To nawet nie próbuję xD To nawet nie jest smutne, że spisujemy ją na straty. Nauczyłam się, że taka jest kolej rzeczy ;)

Będę stać za drzewem, czy gdzieś tam i kibicowała niczym cheerleaderka xD

To idę do niego z kocykiem się potulać, o. Przemyciłabym granata ale nie mam.. Mam za to kolekcję noży bo mama lubi, mogę się podzielić. Wezmę czerwony - będzie do gwiazdy pasować.
/Ja za to uwielbiałam kreskówkę o X-Menach z 90-któregoś. Jak ja wielbiłam tamtego Wolviego! Dopiero potem sięgnęłam po komiksy i zaczęłam wielbić go jeszcze bardziej.
/Jeśli miałabyś chęć sięgnąć po jakiś komiks, ściągnij sobie "Winter Soldier: Winter Kills". Boże Narodzenie, szczęśliwi ludzie, a Bucky rozpaczający na cmentarzu. 

/Bucky z granatem i ty stojąca za drzewem? Nope, to nie mogłoby skończyć się dla ciebie dobrze :P A dla biednego drzewa to już w ogóle.

/A żebyś wiedziała, że Bucky'emu takie otulenie kocykiem by się przydało. Tylko lepiej nie dawać mu noży.

1 komentarz:

  1. Chodzi Ci o X-men ewolucja? Ja raczej nic nie ściągam tylko czytam on-line i jestem cielepką bo nie umiem nigdy znaleźć tego co polecasz xD

    A taniec radości to kto wykona? Z drzewem to zrobię xDD

    Bucky! Chodź, mam kocyk. Tulamy się!

    OdpowiedzUsuń