11 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

To racja, ale jednak miał coś w sobie co mnie wciąż bawiło i dobrze wspominam seans xD Wgl Ty chyba Pająka nie lubisz, nie? Widziałam go sparowanego z Poolem xD
/Cóż, teraz ciągle, gdy widzę Ajax, skojarzenia nasuwają się same. Aż mnie korciło, by poprawić nazwę na płynie do szyb, ale spasowałam, bo wiedziałam, że i tak nikt by nie zrozumiał :P
/Yep, nie lubię Pająka i nigdy nie lubiłam. Dlatego zabolało mnie to, że będzie w CW, oj zabolało. A o tej parze nawet mi nie przypominaj, proszę. 
Możesz od "był sobie paź" xD
 Nie rozumiem do czego pijesz.

1 komentarz:

  1. Haha i byś mu pojechała.. Pająk zamiast twarzą bohaterów twarzą płynu do szyb.. Za co go nie lubisz? Hah, mnie trochę rozbawiło jego wejście, jak zabiera Steve'owi tarczę. Z tyłka się tam wziął xD


    Do bajki.. Jak nie chcesz zacząć od "dawno, dawno temu" to podsunęłam inny początek. Wiesz kreatywność i te sprawy ;)

    OdpowiedzUsuń