23 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Teraz to się albo popsuło, albo do spamu poleciało... xD
Ale będę pilnować, by sprawdzać, czy się dodało xD
I chodziło o jego "hot top madl" a nie kopanie tyłka xD
/Jak mówiłam - w tym przypadku niestety ci nie pomogę, bo zwyczajnie nie wiem, jak to wyłączyć.
/A tam, wcale nie robię z niego gorącego towaru. Wręcz przeciwnie można by rzec, bo gdy raz jeden wystąpił przed kobietą w stroju Adama, kazała mu się ubrać, bo biedna bała się, że oślepnie :P W wyzwaniach to jednak już co innego, bo tam w kilku przypadkach widzimy go oczami osób, dla których niezaprzeczalnie jest atrakcyjny.
Nie cykor! Maseczka i moczenie stóp na pewno się nada i Tobie xD
Nadal obstaję przy tym, że jednak podziękuję. Cerę mam promienistą, a stóp to wolę jednak nikomu nie pokazywać. Nie są zbyt piękne. Wiesz, odmrożenia i te sprawy.

1 komentarz:

  1. Damy radę <3
    Haha to nie powiem - tego musi mieć pięknego xD Aż się zarymowało więc to sama prawda ;D ale ostatnio było z nim źle, weź poczekaj z tym kopaniem ok? Haha wiesz, on atrakcyjny dla mnie to ze Steve'em a tak to jak "starszy brat" xD


    O to mi chodzi, pumeks mam kremy nawilżające również, także chodź Złotko xD

    OdpowiedzUsuń