23 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Mnie chyba traci też to, że on się raz pyta o udowodnienie, że jestem człowiekiem a raz tego nie chce xD
Ma większe paznokcie, to się zgodzę xD Które w sumie nie wystają z palca ale kij z tym xD Mieć włosy jak Bucky to marzenie chyba każdego człowieka xD
Aww, nie mogę się doczekać <33
/O, a o tym to nawet nie wiedziałam. Dziwi mnie to głównie z tego powodu, że mam wyłączoną opcję weryfikacji. A to zagwozdka.
/Metalowe szpony? Pff, też mi coś. Bucky to ma całą rękę metalową! Znowu jest górą, jak z włosami :P

/Notka dodana, więc teraz czas wziąć się za #35.
 O Ty leniuszku! 
Jestem w wieku emerytalnym. Mam prawo do nicnierobienia.

1 komentarz:

  1. Publikuję tu komentarze na trzy sposoby: daję "opublikuj" i od razu publikuje, daję "opublikuj" i "ziom" chce bym zaznaczyła, że nie jestem automatem. Ostatni: "opublikuj" i znowu chce udowodnienia i każe zaznaczać zdjęcia. Choć ostatniego razu nie chce bym zdjęcia zaznaczała, więc może tylko w ten sposób odhaczyłaś weryfikację? xD
    Nie łechtaj mu ego! Dość go już rozpieściłaś xD
    Skomentowałam <3


    Każdy ma prawo do chwil relaksu, robię wieczór spa, chcesz się dołączyć? xD

    OdpowiedzUsuń