15 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

Ach i wtedy może jeszcze odtańczą finałową scenę Dirty Dancing? ;D Tylko Bucky musiałby być nią, bo pewnie gdyby miał złapać Steve to zrobiłby krok w bok xD
/Przecież wiesz, że biedny Steve wciąż nie potrafi tańczyć, więc jak miałby prowadzić? A Bucky'emu faktycznie lepiej na to nie pozwalać, bo jakby Stevie'ego rozkręcił, biedak mógłby wylądować w ścianie. Dlatego, że Buckyś nie ma czucia w protezie, oczywiście.  
Wiesz, Bucky teraz jest jak kot.. Sam musi przyjść i zaakceptować ciebie. A ty musisz mieć cierpliwość..
/Rozumiem to wszystko, ale i tak jest trudno. Mam Bucky'ego obok, ale jednocześnie jest daleko, a ja nie potrafię i nie mogę tego zmienić. Ciężko to zaakceptować i zmusić się do cierpliwego czekania. Jestem tylko człowiekiem, też bywam niecierpliwy.
No tak, to ty byś mógł być tym kto daje takie instrukcje. W końcu jestem tylko cywilem. 
/Wiesz, że sierżantem przestałem być już dawno temu, a ten Żołnierz w moim pseudonimie to tylko tak z drwiny, nie?

1 komentarz:

  1. I pewnie ta proteza jak u Lema stałaby się osobnym bytem, z własnym zdaniem? Haha może jakaś scena, w której Bucky uczy Steve tańczyć z odpowiednią nagrodą?



    Kapitan Ameryka z wadą bycia niecierpliwym? Jedyną osobą, którą mógłbyś pośpieszyć jest T'Challa...

    A to stopnie nie są nadawane dożywotnio? Usunęli twój stopień z encyklopedii gdy się wydało co ci Hydra zrobiła!
    Ale ogólnie to jesteś starszy no i płci brzydkej *kaszlu kaszlu* męskiej, więc niby powinnam cię słuchać.

    OdpowiedzUsuń