15 maja 2016

STUCKYHOLICZKA

I pewnie ta proteza jak u Lema stałaby się osobnym bytem, z własnym zdaniem? Haha może jakaś scena, w której Bucky uczy Steve tańczyć z odpowiednią nagrodą?
/Nie śmiej się z tego. W komiksach była scena, w której ręka Bucky'ego pobiła naukowców i uciekła z laboratorium. Co prawda dlatego, że Bucky mógł ją kontrolować nawet wtedy, gdy była odłączona od jego ciała (wszystkie czujniki ma w końcu w mózgu), ale się liczy.
/W sumie to tylko Bucky mógłby go tego nauczyć, bo jemu jedynemu Steve nie zmiażdży stóp, gdy na nie nadepnie :P
Kapitan Ameryka z wadą bycia niecierpliwym? Jedyną osobą, którą mógłbyś pośpieszyć jest T'Challa...
/Jestem tylko człowiekiem, mam wady jak każdy. I nie jestem już Kapitanem Ameryką.
/T'Challa stara się jak może, ale jest królem. Ma wiele spraw na głowie, więc nie mam prawa go pośpieszać.
A to stopnie nie są nadawane dożywotnio? Usunęli twój stopień z encyklopedii gdy się wydało co ci Hydra zrobiła!
Ale ogólnie to jesteś starszy no i płci brzydkej *kaszlu kaszlu* męskiej, więc niby powinnam cię słuchać.
/Jeszcze mi go nie zabrali, ale zabiorą. Jestem w końcu zdrajcą, mordercą, tajnym agentem Hydry, odpowiedzialnym za ataki terrorystyczne i wstaw tutaj resztę bzdur, których jest pełno w mediach. Potrafię obsługiwać internet, wiem, co ludzie wypisują na mój temat.
/Może i jestem płci brzydszej, ale jestem też wyjątkiem potwierdzającym tę regułę.

1 komentarz:

  1. Haha czyli Lem był inspiracją, jak miło xD ale dobra taka ręka, masz ochotę na coś a nie chce ci się iść to rękę poślesz xD
    Oj oj.. Ale Bucky ma chyba mniejsze stopy? Czy to złudzenie?



    Ou, jak się czujesz z utratą jako tako szacunku? Więc zacznij ćwiczyć jogę - może cierpliwości nabierzesz.



    Wiec te wszystkie komplementy na necie sam o sobie piszesz? Ale, ale dopóki jesteś sierżantem to możemy to jeszcze wykorzystać xD

    OdpowiedzUsuń