27 czerwca 2016

Blue Greyme

Wszyscy: Co myślicie o tatuażach? Z czym wam się kojarzą? Macie jakieś stereotypy? Macie jakieś? Jeżeli moglibyście to byście sobie jakiś zrobili?/Jaki? 
Steve: Może, ale tylko może, to dobry czas żeby odnowić ten zwyczaj? Świeczkami się nie martw, teraz modne są takie fikuśne torty bez. Chyba, że nie lubisz tortów.
Załóżmy, że ktoś znajomy, przyjaciel.
Znajdujesz teraz czas żeby rozwijać talent? Chodzi mi o rysowanie.
/Co do tatuaży to cóż, to po prostu kolejna forma sztuki, przynajmniej dla mnie. Wątpię, żebym kiedyś sobie jakiś zrobił, bo to raczej nie dla mnie, ale niektóre naprawdę wpadają w oko. 

/Nigdy nie przepadałem też za świętowaniem urodzin w jakimś większym gronie. I za robieniem tego w jakiś... huczny sposób. Ale kto wie, może kiedyś się do tego przekonam. Długie życie przede mną. Przynajmniej mam taką nadzieję.
/Mam wielu znajomych, a naprawdę niewielu przyjaciół, którzy są dal mnie jako rodzina. I dla nich zrobiłbym wszystko.
/Ostatnio nie mam jakoś serca do szkicowania, ale od czasy do czasy coś tam stworzę. Nic szczególnego, ale zajmuje ręce i umysł.
Buck: Okej okej, ale gdybyś jednak nie miał co robić w życiu i jednak zdecydował się na studia? To tylko pytanie hipotetycznie, możesz zarzucić czymkolwiek :)
Trzeba ci rozruszać wyobraźnię. W tą dobrą stronę. (możesz odpowiedzieć "nie"-juz to zrobiłeś^^)
I psychiczne i fizyczne, jak się czujesz na duszy i na sercu też.
/Mam metalową rękę. Taką dużą i srebrnawą, trochę rzuca się w oczy. Tatuaż mi już nie potrzebny. Chyba, że wytatuuję sobie i protezę, i ramię od góry do dołu. W sumie, to nie takie głupie.

/Och, marzę, by zostać nauczycielem. Żaden szczyl nie odważyłby się zwiać z moich lekcji. 
/A więc, uwaga, uwaga - nie
/Przewspaniale, wręcz promieniuję zdrowiem, szczęściem i radością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz