27 czerwca 2016

O.

Haha jak zrobić Bucky'emu dobrze? Powiedzieć, mu że pięknie wygląda.. Czemu Steve się na ten sposób nie wziął? ;D
No wiesz, pewnie go ktoś o to poprosi ;D Ale coś Czarna i Astrid ucichły? :(
Ale jak będzie 150000 to może jakieś Stucky do świętowania? Obrazowo-czytaniowe?:d
Tak szybko doszłyśmy do tego, a Bucky jeszcze nad tym siedzi... xD
/No bo Steve starej daty jest i nie wypada mu prawić przyjacielowi takich komplementów. Jeszcze go o coś posądzą i co wtedy?
/Astrid miałaby ucichnąć? Toć dla niej trzeba oprawić dyplom za cierpliwość, bo jako jedyna wytrzymała z Bucky'm tak długi czas bez przerwy, bo jest tutaj od drugiego dnia istnienia bloga. Wiesz, skądś jest te ponad tysiąc sto pytań :P I tak swoją drogą, to jest już twoje trzysta pięćdziesiąte pytanie.
/Przyznaję, jeszcze o tym nie myślałam, bo do 150 tys., zostało jeszcze dobre 8,5 tysiąca wyświetleń, a więc jakieś dwa-trzy tygodnie. Coś wymyślimy, chyba, że znowu będzie to weekend ze Stucky. Chociaż nie, Steven nie wybaczyłby nam kolejnego weekendu spędzonego na kanapie ;P
/To podpowiedzże mu coś, a nie śmiejesz się z biedaka!
S: Ziemniaki? Oj, żurek? A to jak już spróbowałeś wielu rzeczy to prócz chińszczyzny, która też jest dobrze doprawiona, ci smakuje? 
/Niestety nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ nie wiem, czym to było. Gdybym wiedział, powiedziałbym.
/I cóż, prościej będzie powiedzieć, że nie przepadam za kuchnią tajską czy indyjską. Chińszczyznę czy coś z kuchni meksykańskiej zazwyczaj wybierałem jak najsłabiej doprawione, dzięki czemu było to dla mnie zwyczajnie smaczniejsza. Teraz wybrzydzanie byłoby nieco nie na miejscu. Do tego nie jestem Bucky'm, który potrafił grzebać w talerzu i wpatrywać się w niego z obrzydzoną miną, gdy siedział obok T'Challi. Ja jestem tym, który za niego przeprasza. Zresztą, kiedyś też tak bywało.
B: Oh Bucky! Jesteś cudowny nawet jak się oddalasz! Jak cię tu nie wielbić?
/I tak ani się do końca nie rozbiorę, ani nie dam się wymacać. Komplementami mnie nie przekonasz. Nie jestem tani.

1 komentarz:

  1. Teraz zauważyłam, że dałaś Jej odpowiedź xD Ale ze mnie stalker ;o xD Wuhu, może jakąś nagrodę dla niej? ;D Ekskluzywny wywiad z ekipą?
    To teraz będę miała 351! A po 347 miałam nagi tors Bucky'ego.. Poczekam do 600 na kolanko xD
    Haha zawsze możemy zrobić weekend z zakochanym Bucky'm w Stevie.. Ale wtedy trzeba się przygotować na dosłowne opisy łóżkowych dokonań, które zamiast sprawić, że się odwalimy, sprawią że nagranie będziemy chciały xD Właśnie kiedy część ze Stucky naszego filmu stulecia? xD
    Ja na niego patrzę, próbuję się podlizać jak widać ale aż mam brak pomysłów co mówić.. xD


    S: Poproś T'Challę o polską kuchnię? Może ma jakieś chody? Jako król powinien mieć.. Poza tym, czy nie sądzisz, że on ma jakiś taki lateksowy strój z sexshopu?

    B: Ranisz me serce, a gdy zamykam swe oczy pod powiekami widzę ciebie. Cień tego uśmiechu ogrzewa me serce, chwile spędzone z tobą sprawiają, że nic więcej w życiu mi nie trzeba.. Tylko oczu twych blask, głębi głosu.. Dobra, co ci załatwić?

    OdpowiedzUsuń