28 czerwca 2016

O.

Teraz zauważyłam, że dałaś Jej odpowiedź xD Ale ze mnie stalker ;o xD Wuhu, może jakąś nagrodę dla niej? ;D Ekskluzywny wywiad z ekipą?
To teraz będę miała 351! A po 347 miałam nagi tors Bucky'ego.. Poczekam do 600 na kolanko xD
Haha zawsze możemy zrobić weekend z zakochanym Bucky'm w Stevie.. Ale wtedy trzeba się przygotować na dosłowne opisy łóżkowych dokonań, które zamiast sprawić, że się odwalimy, sprawią że nagranie będziemy chciały xD Właśnie kiedy część ze Stucky naszego filmu stulecia? xD
Ja na niego patrzę, próbuję się podlizać jak widać ale aż mam brak pomysłów co mówić.. xD
/To blog, na którym możesz spytać o wszystko (co nie oznacza, że Bucky będzie miał chęć odpowiedzieć :P), więc ekskluzywny wywiad - czymkolwiek miałby być - raczej nie ma zbyt wielkiego sensu. W końcu każdy może przeprowadzić go w każdej chwili.  
/Do 600? Do 700 co najmniej, prędzej zobaczysz najwyżej kostkę. I to jedną :P
/Taki weekend tematyczny to żaden problem, więc wcale nie trzeba czekać na jakieś specjalne okazje. Jeśli tylko ktoś ma jakieś propozycje, proszę zgłaszać. Weekend ze Stucky? Nie ma problemu. Weekend z WS? Nie ma problemu. Weekend z Bucky'm, który urodził się/przez magię stał się kobietą? Też żaden problem. 
/A co do "filmu" - jak tylko czegoś się dowiem, dam znać.
S: Poproś T'Challę o polską kuchnię? Może ma jakieś chody? Jako król powinien mieć.. Poza tym, czy nie sądzisz, że on ma jakiś taki lateksowy strój z sexshopu? 
/T'Challa może wiele, ale nie widzę sensu zawracania mu głowy zmianami w kuchni.
/I cóż, nie, nie sądzę, ponieważ... Em, jakoś nigdy nie miałem okazji odwiedzić tego typu... miejsca. Na szczęście. 
B: Ranisz me serce, a gdy zamykam swe oczy pod powiekami widzę ciebie. Cień tego uśmiechu ogrzewa me serce, chwile spędzone z tobą sprawiają, że nic więcej w życiu mi nie trzeba.. Tylko oczu twych blask, głębi głosu.. Dobra, co ci załatwić? 
/Ym... To ja pójdę i znowu ściągnę tę koszulę, bo wtedy jakoś mniej bredzisz. Bez obrazy. Choć coś tu jest nie tak, powinno być raczej na odwrót.

2 komentarze:

  1. Chyba też zacznę swoje cierpliwie podejście uznawać za wyczyn. Wystarczającą nagrodą jest to, że mnie nie gnębi... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. AL: Wy to już prawie jak przyjaciele starzy jesteście xD

    N: Ale taki wiesz, że nie ma pytania na które on by nie odpowiedział xD Bez kłamstw, sama szczerość, za którą pójdziemy palić się w piekle xD
    A co ja pies, że na kostki mam lecieć? ;D
    Bucky kobieta mógłby być bez problemu ze Steve'm, ja coś czuję, że gdyby tak było to i w komiksach byliby sobie pisani xD

    S: A jedzenie, które kiedyś lubił Bucky? Może je warto mu zaserwować?
    B: Mam bredzić, gdy widzę cię pół nagiego? Dla tej chwili trzeba być trzeźwym do końca! Wiesz, z drugiej strony to nie te czasy gdy skrawek ciała działał odurzająco xD

    OdpowiedzUsuń