28 czerwca 2016

O.

Już mu nie uwierzę, że ma tak ciężko w życiu... xD
Dobrze: Bucky ma bardzo ładne kostki. Bucky cały jest ładny xD
Haha to dajesz :D A utrzymasz Steve'a na "smyczy"? xD 
/Z Bucky'm jest taki problem, że tak do końca nie wiadomo czy jest zupełnie szczery, czy jednak nieco nagina prawdę.
/Bardzo ładnie. A teraz przepisz to tysiąc razy, bez używania kopiuj/wklej.
/To jest Steve. Raczej wpakowałby Bucky'ego w płaszcz do kostek i pilnował, by żaden niegodny samiec nawet na niego nie spojrzał, bo to jego przyjaciel, bo jak tak można.
/Mam też doskonałą aktorkę! Spójrz tylko na ten makijaż :P! 
S: Mogłeś się nie pytać a zrobić? Skąd pewność, że on wiedział o co go pytałeś? 
/Nie potrafię tego przygotować, a żydowskie dania nie są zbyt popularne w Afryce, dlatego go o to spytałem. I wydawał się wiedzieć o co mi chodzi. A nie postawiłem go przed faktem dokonanym, bo wolę, by sam zdecydował.
B: No to się nie ubieraj.
/Przykro mi, ale nie jestem ekshibicjonistą. Straszne, wiem.

1 komentarz:

  1. Nieco? On żyje w innym świecie niż my xD
    Haha jak się wymienimy mejlami to podeślę zdjęcie xD
    Bo tylko on może? xD Weź, fuj.. Laska za brzydka na Bucky'ego, nie wiesz że żadna nie może nawet marzyć, by być jego wersją? ;o http://0.media.dorkly.cvcdn.com/44/62/df981e596e83a3b2d5488aea91a5a540.jpg
    http://data.whicdn.com/images/182270734/superthumb.jpg kolejna baja o nich xD

    S: Może udawał, że wie o co chodzi? Ciebie łatwo oszukać?
    B: To porozmawiajmy o pogodzie.

    OdpowiedzUsuń