30 czerwca 2016

Czarna Herbata

Trzy razy mi wywaliło odpowiedź i zniknęła gdzieś w przestworzach. Grrr.
Hydra Trash Party to dla mnie coś, co powinno się leczyć, nie wspominając o Pedofilskich Natasha/Winnie oraz Winnie/Steve. Takich bardzo pedofilskich. Miałam ochotę wykuć sobie oczy. 
/Wintera i Natashę jestem jeszcze wstanie zrozumieć, ale pedofilskie zapędy i Winter/Steve? Chodziło o Steve'a sprzed serum, czy o to dziwne zamiłowanie do robienia z WS dorosłego faceta o mentalności dziecka i do wsadzania go w pampersy? Dobra, to ostatnie jeszcze byłabym wstanie zrozumieć, gdyby chodziło o jakieś specjalistyczne pieluchomajtki, ale takie prawdziwe pieluchy? I jeszcze przewijanie? Poważnie? Choć to i tak wymięka przy tworze, który ochrzcili mianem "fuck-potato", Z tymi "autorami" jest coś nie tak.
B: Taka broda to chyba ze dwa lata. Ale mogę cię nauczyć pleść warkoczyki. Z dwóch części na dwa sposoby, trzech, czterech części i więcej. Ładnie wyglądają. Może dobierany, żeby ci grzywka do oczu nie wpadała?
Mogę się przyłączyć? Zwiniemy jakąś tarczę T`Challi, na pewno cos ma na składzie. I nie mów Thorowi, jeśli będziesz miał okazję go spotkać, że wikingowie cenili bardziej miecze niż młoty i topory, ale zwyczajnie nie mieli pieniędzy na nie. Ale i tak najlepsze były topory, najbardziej skuteczne.
Podbijamy Grenlandię?
/Dwa lata? Proszę cię, jestem super-żołnierzem i nawet włosy odrastają mi szybciej. Te na głowie, znaczy. Z resztą mam... mały problem. Co jest nieco niepokojące, muszę przyznać. Ale grunt, że mogę zapuszczać brodę, nie? No i warkocz. Wtedy nie będą już porównywać mnie do bezdomnego drwala, a do bezdomnego wikinga. Progres, nie?
/Ugh, dlaczego to akurat musi być Grenlandia? Nie ma jakiś mniej śnieżnych miejsc?

1 komentarz:

  1. Nie, chodziło o Steve’a, który jest w przedziale wiekowym 10-12 i Bucka jako Zimowego Żołnierza. Wyszukałam sobie to potato-coś tam. Nie. Nie. Czy mogę dostać krzesełko Winniego i specjalistów, którzy potraktują mnie prądem i wymażą ze mnie wspomnienie tego, co właśnie zobaczyłam? Błagam.

    B: Za dobrze macie z takim przyrostem. Zaraz, to jakim cudem Kapitan jest stale gładko ogolony? Jak on to robi? Wikingowie nazwali Grenlandię tak, dlatego, że była zielona, gdy do niej przybili. Równie dobrze mogą być Wyspy Kanaryjskie. Cały rok dwadzieścia pięć stopni, bliżej. Brzmi lepiej?

    OdpowiedzUsuń