30 czerwca 2016

O.

Powiem Ci, że nawet nie wiem kim oni są xD Tj scenarzyści Lostu xD
Nie stać mnie na kolorowe długopisy :(
Bo wspomnienie Steve/sam Steve jest niczym pocałunek prawdziwej miłości, po którym klątwa - oprogramowanie przestaje działać xD
I od razu jakaś książkę o makijażu xD
/Więc pożycz od kogoś albo weź pożyczkę! Bucky zasługuje tyko na to, co najlepsze. Nie można na nim oszczędzać!
/No. jednak nie do końca. Przemilczałam to, że Steve zdzielił go tarczą. Wiesz, to już nie brzmi tak romantycznie :P
/Lepiej podrzuć mu kilka linków do tutoriali. Niech się chłopak zapoznaje z nowoczesnością.
S: Co z ciebie za przyjaciel... 
/Jestem złym przyjacielem, bo Bucky przymusza się do wszystkiego, zaczynając od wstania z łóżka i umycia zębów? To raczej nie moja wina, więc to naprawdę ciekawy zarzut.
B: Loda mi nie chcesz postawić? Ale ok, rozumiem że wolisz łechtać mój zmysł wzorku a nie smaku xD
/Nisko upadłem.

1 komentarz:

  1. Ale niebieski strój z czerwoną tarczą ma Steve, do tego coś mogę w kolorze czarnym, czy szarym jak ołówek - srebrna stal, i będę miała Stucky na papierze xD
    A Rozszpunka co zrobiła? Zdzieliła patelnią Finna xD
    To nawet ja sobie z nimi nie radzę, ale Bucky to złota rączka, on radzi sobie ze wszystkim xD

    S: Wracamy do przeszłości - trzeba było go złapać. No ale jak na chwilę obecną układa się między wami?

    B: Upadnę obok ciebie! Patrz jak miło się wspólnie leży.

    OdpowiedzUsuń