30 czerwca 2016

O.

Ale niebieski strój z czerwoną tarczą ma Steve, do tego coś mogę w kolorze czarnym, czy szarym jak ołówek - srebrna stal, i będę miała Stucky na papierze xD
A Rozszpunka co zrobiła? Zdzieliła patelnią Finna xD
To nawet ja sobie z nimi nie radzę, ale Bucky to złota rączka, on radzi sobie ze wszystkim xD
/Miał, miał taki strój. Teraz może nosić zielone skarpetki, niebieskie szorty, czerwoną koszulkę i żółtą koszulę, Bucky tak samo, więc kolory muszą być! 
/W CW Bucky wrócił do siebie w ten sam sposób. Uderzył się głową o szybę helikoptera, gdy wpadli do wody, co zobaczyć można na powiększeniu.
/Bucky to metalowa rączka, nie złota :P I teraz opowiem kawał - Czym różni się filmowy Steve od komiksowego? Ten komiksowy potrafił łapać *ba dum tss*.
Wracamy do przeszłości - trzeba było go złapać. No ale jak na chwilę obecną układa się między wami?
/Mam dziwne przeczucie, że jeszcze chwila i usłyszę argument na miarę "Mogłeś się nie urodzić". Tak, powinienem był go złapać, ale mi się nie udało. Teraz już tego nie zmienię, choćbym chciał, więc wypominaniem mi tego niczego nie naprawisz. I teraz jest dobrze.
 Upadnę obok ciebie! Patrz jak miło się wspólnie leży.
/Właśnie się tutaj nad sobą użalam, nie widzisz? 

1 komentarz:

  1. Normalnie ale wymuszacie xD A tak byłoby pięknie xD
    Cicho, obalasz moje mity, dlaczego mi to robisz? :(
    A już by wzrosła jego wartość xD No ja wiedziałam, że to wszystko to wina Steve, na klęczkach powinien przepraszać xD


    S: Nie no, aż tak to nie. Ale jednak jesteś wmieszany w jego złe ale i dobre stany.

    B: No widzę, że trochę posiniałeś.. Potrzebujesz usta-usta, mam maseczkę do tego w torebce.

    OdpowiedzUsuń