25 czerwca 2016

O.

Aa bo ja tam nic nie czytałam tylko zwiastun oglądałam ;o Też poczekam na Bucky'ego, niestety bądź stety jak nie raz i nie dwa powtarzałam - nie lubię innych paringów xD Tylko Stucky <333333333333
Czy ci panowie robili coś więcej czy na każdym zdjęciu się całują? [link]
I piękna przeróbka: [link]
/Mi tam pairingi są obojętne, byleby miały dobre podstawy i były realistycznie przedstawione. To w ff. Tutaj nie ma  na to szans, więc nie zamierzam marnować na to czasu. Arcydzieło kinematografii to nie będzie :P
/A Kapitan Ameryka to nie kobieta? Kopernik była kobietą, więc może Kapitan też?
/Widziałam tę przeróbkę. To art od Petite Madame.
S: No ale Tony bardzo się różni? Może ci zastąpi Howarda? 
/Nie szukam... zamienników dla przyjaciół. Zupełnie nie. Nikt nie zastąpi Howarda, Mority czy Gabe'a. Tym bardziej nie Bucky'ego. Mogę z czasem poszukać innych znajomych, ale na pewno nie takich, którzy mieliby zastąpić poprzednich. To niewłaściwe.
B: To nie test, nie wydam cię
 

1 komentarz:

  1. Wiesz, nie mówię że na świecie ma nie być innych paringów - po prostu je omijam xD Nie jestem tym typem osoby, która miała by biec i hejcić wszystko czego "nie lubię" xD
    Więc może być chorowitą kobietą wymyślającą historię z PMS? xD
    coś czuję, że polubię Petite Madame ;D

    S: Kto to Morita i Gabe? No ale chyba coś robisz, by nie zwariować od niezrozumienia i samotności?

    B: Spokojnie, bierz ile chcesz.

    OdpowiedzUsuń