25 czerwca 2016

O.

Jeszcze to połączmy z filmem, który dziś ma premiere.. Masz już link?
Ale takie "coś za coś" to dla strony która daje komplementy "miłe" nie jest xD wolę dożyć momentu gdy sam z siebie będzie..
/Nawet nie szukałam, ponieważ jest to podzielone na części. Pierwsza to "Steve" i chyba Sharon w wersji męskiej(?), więc jakoś wolę tego nie widzieć. Z Bucky'm obejrzę, żeby się pośmiać, a potem wydłubać sobie oczy plastikową łyżeczką, ale resztę odpuszczam. Aż taką fanką Capa to nie jestem :P
/Nie chcę cię zasmucać, ale z tym "dożyć" może być problem. 
S: Różnią się syn z ojcem bardzo, kogo ci brakuje?
/Kiedy słyszę "Stark", automatycznie myślę o Howardzie i ciężko przyzwyczaić się do myśli, że nie żyje od dwudziestu lat, skoro ja widziałem go zaledwie kilka tygodni temu. Że niemal wszyscy, których wtedy widziałem, są już martwi.
 
B: To proszę.. Skoro nie ty to ja zdecysuje
Test.
 

1 komentarz:

  1. Aa bo ja tam nic nie czytałam tylko zwiastun oglądałam ;o Też poczekam na Bucky'ego, niestety bądź stety jak nie raz i nie dwa powtarzałam - nie lubię innych paringów xD Tylko Stucky <333333333333
    Czy ci panowie robili coś więcej czy na każdym zdjęciu się całują? https://pbs.twimg.com/media/BuolymaCAAAU4Lh.jpg
    I piękna przeróbka: https://i.imgur.com/U1xLCjQ.jpg

    S: No ale Tony bardzo się różni? Może ci zastąpi Howarda?

    B: To nie test, nie wydam cię

    OdpowiedzUsuń