25 czerwca 2016

O.

Wiesz, nie mówię że na świecie ma nie być innych paringów - po prostu je omijam xD Nie jestem tym typem osoby, która miała by biec i hejcić wszystko czego "nie lubię" xD
Więc może być chorowitą kobietą wymyślającą historię z PMS? xD
coś czuję, że polubię Petite Madame ;D 
/Zależy co masz na myśli, mówiąc "hejcić". Dla niektórych nawet podanie kilku rzeczowych argumentów, dlaczego coś ci się nie podoba, to wciąż hejt ;) Ba, nawet zwrócenie uwagi na to, że podczas pierwszego razu pary m/m krew nie występuje (chyba, że coś poszło bardzo nie tak), to wciąż hejt, bo "autorka zawsze ma racje!". I tak, serio natknęłam się na takiego ff. Który miał oznaczenie +18, a autorka była w gimnazjum. Pisała to więc z zamkniętymi oczami?
/Ty wiesz, że to ma sens :P?
/To ona tworzy The Life of  Bucky Barnes, więc skoro lubisz Stucky, powinno ci się to spodobać.
S: Kto to Morita i Gabe? No ale chyba coś robisz, by nie zwariować od niezrozumienia i samotności?
/Gabe Jones, Jim Morita, Dum Dum Dugan, Jim Falsworth, Jacques Dernier. I Bucky Barnes. Wyjące Komando. Moja drużyna i moi przyjaciele. Żyje jeszcze tylko Dugan. Był z nas najstarszy, ma sto dwa lata, a wciąż pali cygaro za cygarem, zapijając to sznapsem. Na niego naprawdę nie ma mocnych. Spotykam się choćby z nim, więc nie jestem aż tak samotny. Z większością współczesnych ludzi nie potrafię znaleźć wspólnych tematów. Czasem nie rozumiem nawet tego, co do mnie mówią.
B: Spokojnie, bierz ile chcesz.
/Żołnierz nigdy nie chce. Bierze to, co mu dają.

1 komentarz:

  1. Oj tak spotkałam się już z tym i to nawet na własnej skórze, temu już mało co komentuję... Jeśli lubisz m/m to polecam ShikatTales.. Jestem "managerem fp" i dziewczyny są świetne xD
    Małe Stucky'owe niebo <3 Już wszystkie obejrzałam, urocze były ze szpitala albo jak Steve całuje metalową dłoń, ma to nawet "głębię" xD
    haha oj Marvel już może dzięki nam zarabiać xD

    S: Oh, ale to są słowniki slangów.. Nie czytasz?
    B: A więc bierz to wszystko

    OdpowiedzUsuń