2 lipca 2016

Polska Husarka

N: Tylko tak wtrącę - jeśli już kontynuujesz rozmowę, odpowiadaj pod postem z odpowiedzią. Dzięki temu łatwiej zachować porządek na blogu :) 
Bucky
Każdy z nas ma coś z psychopaty. Możesz mnie nazwać nawet psychopatką ale jakbym to ja miała wybór zabić Stalina albo mu darować to bym się nie wachała i bym go zastrzeliła. Nazwij mnie tą psychopatką ale za Katyń, za zdrade i wiele wiele wiencej należała mu się śmierć i rzeczywiście cieszę się z jego śmierci. A ty Bucky co byś zrobił, jakbyś się czuł gdyby Steva zamordowali w Katyniu i przez pół wieku by ukrywali kto tak naprawdę dokonał takiego bestialskiego mordu. Czy byś się wtedy nie cieszył że osoba za to odpowiedzialna została zabita?
/A co za różnica kto to zrobił i ile czasu to ukrywano? Ktoś to zrobił, stało się. Możesz mi wierzyć, że zemsta czy zasada oko za oko nie przyniesie niczego dobrego, bo wiem to z autopsji. Jeśli zabijesz mordercę, nie zrobisz niczego dobrego, bo na liczba śmieci na tym świecie się nie zmieni. Wciąż będzie ich tyle samo, z tym, że jednym z nich staniesz się ty. Dlatego nie biegam już po świecie z bronią i nie strzelam ludziom w czachę za to, że kiedyś w mniejszym lub większym stopniu okazali się chujami i zaleźli mi za skórę. A ty nie mów mi, że mam cieszyć się z tego, że ktoś przeze mnie wykitował. Nie ważne kto. 

1 komentarz: