14 sierpnia 2016

o.

Napraw te zepsute? Albo czekaj do zimy na swój debiut;p
DCU to wina Batmana, aż się zdziwiłam, że Ben i w Lidze nim będzie ;o
Ale z Bucky'm już o tym rozmawialiśmy - za dużo chemii jak dla niego xd
/Naprawiam je już od Nowego Roku i jakoś naprawić nie mogę, więc mój debiut będzie musiał poczekać. Ale za to wbiję się w jakąś hiper-obcisłą, najlepiej lateksową sukienkę z dekoltem do pępka, zużyję roczny zapas lakieru do włosów i podkładu, a może zyskam kilka punktów.
/I tak wypadł lepiej niż w roli Daredevila, temu nie można zaprzeczyć.
/I zobacz, co można zobaczyć na jednym z paneli w  All-New, All-Different Avengers Annual - klik :P I widziałaś może arta pt."The Winter selfie" od Kevina Wady z ECCC 2016? Zawsze mnie rozbraja - klik.
S: tego nikt nie wie i nigdy się nie dowiemy.. 
 Może kiedyś się dowiemy? Technologia się rozwija, pojawiają się różni ludzie, więc kto wie, może podróże w czasie będą możliwe. I to może we wcale nie tak odległej przyszłości.
 B: o wiele lepiej
 Cudownie.

1 komentarz:

  1. Bo nie miałaś powodu a teraz go masz! Więc nie ma tłumaczenia tylko już we wtorek do szewca xD haha nie skąp sobie pomadki i tuszu xD
    No może po Lidze smutny nie będzie udzielał wywiadów.
    Haha wyglądają jak na randce <333
    O Boże! Miałam wychowalać dziubek ale kokardka na slipach wygrała! Nie wiem czy Sebastian jest w stanie osiągnąć ten poziom! A pod pachą to mini głowa Steve?


    S:Byłoby miło móc się chociaż pożegnać. Albo być przy czyjejś śmierci i wiedzieć co tak naprawdę się wydarzyło.
    B: Nie cuduję. Milczy mi się z tobą dobrze. Ale jeszcze lepiej mi się na ciebie patrzy

    OdpowiedzUsuń