14 sierpnia 2016

o.

#1 Ale to oklepany kolor?
Może on potrzebuje mieć odskocznię od tego kim był/jest i co robił/robi.. Więc tu samojebja, tu może piecze jakieś ciasteczka, etc xD 
#2 Nie wiem co powiedzieć. Zwrot akcji idealny, 50tkę prosimy prędzej!
/Oklepany, nie oklepany, ale jak majestatycznie powiewa na wietrze! Tylko spójrz na Thora - klik.
/Bucky lubi ciasta i ciasteczka. Ale lubi je jeść, nie piec, bo nie jest zbyt dobrym kucharzem i cierpi za każdym razem, gdy musi coś ugotować. Tym bardziej trzeba docenić to, że przygotował Steve'owi śniadanie. I że pamiętał jakie jajka lubi.

/Lubię zwroty akcji i plątanie fabuły, więc będzie tego więcej. Akurat ten w mojej głowie prezentował się znacznie lepiej, ale nie potrafiłam tego opisać :/

/A teraz cię uszczęśliwię - ta scena to naprawdę randka.
 A chłopcy są obecnie nieco... niedysponowani, więc odpowiedź pojawi się później. Przynajmniej jej część. 

1 komentarz:

  1. Ale Superman, WW też taką mają.. Weźmy różową, do szpilek mi będzie pasować xd
    Może to jego ukryte hobby, które ukrywa nawet przed rysownikiem? ;p jakie jajka lubię Steve? Na twardo xd

    Ha! Miałam nosa xd a wgl miałam się pytac do tamtego linku z kleczacym Evansem, jak myślisz Steve czy Bucky by się oświadczał?;p

    To zrób taki zwrot akcji by ten odplątać xd

    OdpowiedzUsuń