14 sierpnia 2016

o.

To najlepiej jeszcze kupić gdzieś brokat i się nim obsypać! I przekupić kogoś by łaził za nami z transparentem o naszej superskości xd
Marvel sam nam ją pod nos podkłada xD pewnie Natasza w prezencie urodzinowym, może wtedy Steve szybciej się ich pozbędzie xD
A życzenia panu Stanowi złożyłaś? Nie? Ja też nie xd
/Wystarczy pelerynka, a transparent nie będzie potrzebny.
/Nie ważne skąd je ma, ważne, że dobrze leżą, prawda? Uwielbiam tego arta, boski jest. Może w tym roku dostaniemy coś podobnego :P?
/Jeśli chodzi o mnie, jestem fanką pana Barnesa, nie pana Stana i o ile pamiętam wszystkie daty urodzenia tego pierwszego, to o urodzinach tego drugiego dowiedziałam się w tym momencie, więc odpowiedź brzmi nie,
S: Dokładnie i być przy tych co zostali. Więc Bucky'ego nie masz prawa opuścić Stary.
 Nawet gdybym chciał go opuścić - a podkreślam, że nie, nie chcę - byłoby to naprawdę ciężkie do zrobienia. Bywają dni, w których niemal Bucky nie odstępuje mnie nawet na krok. 
B: Skupię się na wspomnieniu
 Wspaniale.
 

2 komentarze:

  1. https://www.instagram.com/p/BGUA424hYTV/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale peleryna w jakim kolorze?
    HHa może coś stworzy tym bardziej że ludziom się podoba xd
    Miał wczoraj, nie trzeba przecież od razu imprezy robić ale przecież Bucky nim wygląda xd


    S: i dochodzi do tego? https://www.instagram.com/p/BJFX3B2gno2/
    B: ha, czasem potrafię

    OdpowiedzUsuń