10 września 2016

o.

Hahaha to byś musiała i jakiś zeszyt zakupić na ich spisywanie, by nie było zamieszania z numerkami jak u lekarza xD
Oj tam, byłabyś oryginalna z ruszającym się szalikiem xD 
/Karaczany dałabym jeszcze radę ponumerować, ze świerszczami gorzej, ale jakoś cienkopisem porobiłoby się im numerki. Ale z mącznikami i chrząszczami byłby pewien problem, bo jedne ewoluują w drugie. Dlatego James przemieni się w Winniego.
/A weź, prawie zawału wtedy dostałam. Trzymam gekona, a tu od razu robią się dwa. Kompletnie wypadło mi wtedy z głowy, że one odrzucają ogony. Ale nie ma tego złego, od tamtego czasu sam ściąga sobie wylinkę z ogona :P
S: No tak, łokciem między zebra.. Chłopak cię bije, czas lepiej gotować Steve, to tylko twoja wina.
No ale każdego potencjalnego kandytata będziesz sprawdzać?
/Nie, nie, łokieć między żebra to już coś całkowicie innego. Po żebrach obrywam przez sen, więc to najwyżej nieświadoma przemoc. I te siniaki goją się raz dwa, więc znikają zanim skończę brać prysznic. Z tymi na twarzy o dziwo było gorzej.
/I tak, taki właśnie mam plan.

B: ale nie zostawi cie, wiec to jest dobre.
Hahahaha i ten szok władzy byłby bezcenny!! Weź Steve dzisiaj trochę podźgaj xD
/Byłoby trochę słabo, gdyby po tym wszystkim jednak postanowił mnie zostawić, nie? A Wilson zabiłby go za to, że przez dwa lata zawracał mu tyłek, każąc mu mnie szukać. Oczywiście teraz żartuję, żeby nie było.
/O nie, nie. Nie ma głupich. Już widzę minę lekarza robiącego obdukcję na "A wie pan, tak z nudów podźgałem trochę penisa mojego chłopaka, a ten potwór z zemsty podbił mi oko. Czy to podchodzi już pod przemoc seksualną? ". Dobra, bez komentarza.

1 komentarz:

  1. Normalnie dostałam natchnienia na promta dla Ciebie! Jak to Winnie z chłopca staje się Jamesem meżczyzną (oczywiście rozdziewiczając Stevena xd) ale zadam go za jakiś czas co byś presji nie odczuwała xD
    Ale to przed przemianą nie są zjadane czy jednak pokarmem nie są? Czy gekony to świnie i najpjerw wychowują a później jedzą? :o

    S: to czemu Nataszy nie poprosisz, by nauczyła cię malować? Przy make-upie dobrym to Bucky i świadomie może cie oznaczyć..
    Uuu jakie kryteria?
    B: A nie chciałbyś zobaczyć tłumaczenia Steve po oberwaniu penisem w oko? Przysłowiowo z dyni mu pociągniesz. Steve prędzej ciebie do siebie przyciągnie

    OdpowiedzUsuń