25 września 2016

o.

To nie ja tu jestem od dyskryminacji ;p
Ale swoimi możesz się z nami podzielić xD

Nie ograniczaj go, to jest smutne.. Ja mu dziurawe ręce ponoć wypominam, Ty go ograniczasz.. Zaraz z niego bohatera tragicznego zrobisz ;p
/A tam, dyskryminować każdy może. Choć oczywiście nikt nie powinien tego robić.
/Wiesz, jakoś nie dziękuję :P Coś czuję, że nie potrafiłabym pisać o Stevie, który otwiera pośladkami szampana, czy rozłupuje nimi orzechy.

/Czym go ograniczam :P? Wręcz przeciwnie, sama się przekonasz.
S: Ale co by mógł sobie uroić?
 Wszystko. To Bucky. Więc proszę, nieważne, nie mówmy już o tym.
B: Zraniłeś mnie teraz
 Żadna nowość.

1 komentarz:

  1. Ale tego się nie ominie.. Tak jak i krytyki i hejtu i nienawiści. Zamiast być bliżej jesteśmy dalej.

    Ale mógłby przez przypadek usiąść na orzechach i je rozłupać xD Bucky miałby hecę xD

    No ja mam nadzieję i doczekać się nie mogę <33333333333333 Ah Stucky <33333333

    S: Boisz się że twój przyjaciel się w tobie zadurzy?
    B: Myślałam, że miedzy nami jest inaczej. Wysyłałeś mi błędne sygnały. Wszystkim wysylasz bo Steve ma jakieś strachy dziwne.

    OdpowiedzUsuń