25 września 2016

RIVOLETTA

To nie znaczy że nie może mieć złego humoru.
Jak Bucky to robi. Zachowuje się jak dupek a i tak znajdą się osoby co będą mu ratować tyłek.
To ja chyba wole zostać w Polsce gdzie jest mała szansa na jakiekolwiek dziwne anomalie. Ponieważ jest jedno równanie którego nie nauczą na matmie:
Ameryka= kosmici, katastrofy pogodowe, inwazja obcych, epidemia, itp
Czy o czymś zapomniałam?
/Może, oczywiście, że może. Ale zły humor i alkohol we krwi są jednak jeszcze gorsze, co Bucky nie raz zademonstrował.
/Bucky zachowuje się jak dupek, ponieważ jest to pewnego rodzaju tarcza. Nie ma zbyt wielu przyjaciół, można ich zliczyć na palcach jednej ręki, ale oni daliby się pokroić za niego, a on za nich. A reszta ma go za dupka.
/Polska też nie jest bezpieczna. W końcu Avengers sprawili, że zamiast jednego z europejskich państw mamy sporą dziurę w ziemi. Może to nie była armia kosmitów, a armia robotów, no ale to już coś. Nie możemy narzekać na nudę.
/Zapomniałaś o neonazistowskich organizacjach, które niszczą Waszyngton super-zaawansowanymi lotniskopterami i organizują walki super-żołnierzy w środku miasta.
B, Cześć Bucky. Mam takie pytanko. Skoro nie smakowało ci jak ten napój był doprawiony, ale nie smakuje ci też kiedy jest bez smaku to może sam go sobie dopraw. No wiesz według własnego gustu?
 Lubię ten koktajl takim, jakim jest. Lubię rzeczy bez smaku. Problem?
 

1 komentarz:

  1. Fakt, z nimi nie ma miejsca na świecie gdzie jest bezpiecznie.
    Jak ja mogłam o tym zapomnieć. Hańba mi

    B, Po twojej reakcji jakoś nie wygląda żebyś lubił rzeczy bez smaku. Ale to twoja sprawa ja nie mam z tym żadnego problemu

    OdpowiedzUsuń