25 września 2016

o.

Pewnie tak, może by nie było większych szaleństw, ale pewnie by się zadowolił xD
Nie próbowałam wygooglować takich rzeczy, ale nic nie stoi na przeszkodzie abyś Ty spróbowała xD A później zręcznie na papier xD

A co Cię natchnęło? Czy samo się napisało? :D <3
/Jak udowodnił Ant-Man - mały też może dużo!
/Wolę nie ryzykować. Internet pokazałby mi zbyt wiele dziwnych rzeczy (dziwniejszych niż otwieranie szampana pośladkami), a ja naprawdę nie chcę ich widzieć. To mogłoby znowu zabić mego wena :P

/Jakoś tak samo się napisało, nawet nie wiem skąd dokładnie wziął się ten pomysł. Samo wyszło :P
S: Nawet gdyby wam zarzucono, to nie ma co się bawić w polemikę, trzeba być ponad tym.
 My i tak wiemy swoje, niczyje słowa tego nie zmienią, ale i tak jest jakaś rysa. Teraz zdaje się już nie być tak prawdziwych przyjaźni jak dawniej.
B: Dobra, zaczynam płakać, widzisz?
 Nie, nie widzę. Jak mam niby widzieć, co?

1 komentarz:

  1. On to już w ogóle by się zatopił i to w pełni tego słowa znaczeniu xD
    Dokładnie, zostawmy to już wyobraźni xD

    Ale mnie to bardzo cieszy! Znakiem, że wen nie odszedł za daleko <3333333

    S: No teraz ciężko o prawdziwe przyjaźnie, więc tym bardziej nie powinieneś zwracać uwagi na to,czy ktoś coś sugeruje czy nie. Ale przecież to żadna rysa?
    B: ;(((((((((((( Lepiej?

    OdpowiedzUsuń