25 września 2016

o.

On to już w ogóle by się zatopił i to w pełni tego słowa znaczeniu xD
Dokładnie, zostawmy to już wyobraźni xD

Ale mnie to bardzo cieszy! Znakiem, że wen nie odszedł za daleko <3333333
/Oj tam, nie dyskryminuj go. Jak reklamowali go Polacy - mały, ale wariat.
/W wyobraźni te obrazy prezentują się zapewne o wiele lepiej. Więc niech tam pozostaną.

/Skrobię, skrobię. Steve właśnie maluje po częściach ciała, po których malować się nie powinno.
S: No teraz ciężko o prawdziwe przyjaźnie, więc tym bardziej nie powinieneś zwracać uwagi na to,czy ktoś coś sugeruje czy nie. Ale przecież to żadna rysa?
 Może jestem dziwny, ale myśląc przyszłościowo, dostrzegam w tym rysę. Bucky jest... jaki jest i boję się, że jeśli w przyszłości mu się nie poprawi, przez taką zamianę obyczajów może coś sobie uroić. Ale nie wypatrujmy problemów tam, gdzie ich nie ma. Zaczynam wręcz histeryzować.
 
B: ;(((((((((((( Lepiej?

1 komentarz:

  1. To nie ja tu jestem od dyskryminacji ;p
    Ale swoimi możesz się z nami podzielić xD

    Nie ograniczaj go, to jest smutne.. Ja mu dziurawe ręce ponoć wypominam, Ty go ograniczasz.. Zaraz z niego bohatera tragicznego zrobisz ;p

    S: Ale co by mógł sobie uroić?
    B: Zraniłeś mnie teraz

    OdpowiedzUsuń