15 października 2016

o.

Są peruki, upchnęłoby się pod nie jego włosy i po krzyku..
Masz rację, są dobre i złe śmierci.
 Miałby tyle czasu zapuszczać tak piękne włosy tylko po to, by później chować je przed światem? To już lepiej ubrać perukę i się nie męczyć. I swoją drogą, Thor i Loki mają pojawić się w Doktorku. 
S: Temat samobójstwa od dziś dla mnie to drażliwy temat.
 Dobrze, więc nie będę już o tym mówić.
 B: Mam chujowy dzień, naprawdę chujowy. Uśmiechnij się, co?
 O mój Boże, jaki zaszczyt, wybaczyła mi.

1 komentarz:

  1. Ale miałby je na co dzień dla siebie, także miałby z tego plusy ;) Pamiętajmy, że i inne produkcje nie trwają wiecznie, wiec non stop nie chodziłby w peruce ;p
    Doktorku granym przez Sherlocka? xD

    S: Dziękuję. Masz może jakieś ulubione miejsce w Wakandzie?
    B: Dobra, źle postąpiłam.

    OdpowiedzUsuń