15 października 2016

o.

No, ale to może jest jakaś fanaberia a'la James Dean, jego interpretacja w którą stronę mody James mógłby pójść gdyby żył w naszych czasach. xD W sensie nie dożył ale urodził się tak by być np w wieku Stana, o xD
Byliśmy szkołą na tym filmie xD
/Możliwe. Ale i tak jest ugh :P
/Niesprawiedliwe! Nas zabierano tylko na filmy historyczne. Na całe szczęście ten etap mam już za sobą, bo pewnie skończyłabym oglądając "Smoleńsk".
S: Człowiek niepotrafiący kłamać żyjący w świecie kłamstw. Współczuję bracie. 
 Niektóre kłamstwa naprawdę jestem w stanie zrozumieć, dlatego nie trzymałem długo urazy do Sharon, ale niektóre są dla mnie nie do wybaczenia. Kiedy Bucky powiedział mi, że Natasha kiedyś go znała, ale nie powiedziała ani słowa przez te wszystkie lata, choć kiedyś była nawet ze mną w muzeum... Dawno nie czułem się tak zdradzony. I wściekły.
B: Więc wybieramy rozmowę! Ha jak cudownie, no co tam misiaczku?
 Też mi wybór. Na moim miejscu też miałabyś drobniutką awersję do dotyku.

1 komentarz:

  1. Haha bo są szkoły i szkoły.. Ale i tak nie zapomnę jak ksiądz nas zabierał do kościoła, krótka modlitwa, później herbatka na plebani i wio do domu, a lekcji po tym wypadzie załatwiał by nie było xD

    S: Raczej to nie była znajomość, którą chciałby się ktokolwiek chwalić?
    B: Pewnie tak.. Ale pewnie gdyby Jenifer chciała byś ją przytulił to byś to zrobił, co?

    OdpowiedzUsuń