15 października 2016

o.

Może na planie ktoś mu mył włosy? I Stan myślał, że tak będzie zawsze ale się pomylił? Albo nie ma szamponu, albo uwielbia lakiery do włosów i żele? Bawi się w stylistę..? Szczególnie na tym gifie teraźniejszym poniżej..Skóra, natłuszczone włosy i James Dean. xD
Oglądałam część pierwszą, drugiej nie xD 
/James Dean to zdecydowanie nie jest :P Dla mnie tak długie, przetłuszczone/natłuszczone, ulizane włosy wyglądają zwyczajnie odpychająco. Ja wiem, że Stan to aktor, nie model, stylista czy guru mody i poza planem może ubierać się tak, jak mu się tylko zamarzy, ale takie fryzury są ugh.  
/Jesteś więc lepsza ode mnie. Ja obejrzałam pierwszą część w kawałkach, przełączając na nią podczas reklam :P
S: Wszędzie działania pod przykrywką, aż można jakiejś dwubiegunówki dostać..
 Przyzwyczaiłem się. Po tym jak przez niemal dwa lata mieszkałem w otoczeniu ludzi, którzy tylko udawali moich sąsiadów, działałem z ludźmi, którzy tak naprawdę chcieli mnie zabić, i pracowałem w agencji, w której kłamstwa miały własne kłamstwa, nie mogłem się nie przyzwyczaić.
B: Rzucić z misiowym przytulasem, także masz do wyboru dwie bramki mój drogi. 
 Kiedyś może i lubiłem strzelać w obie bramki, ale teraz nie lubię żadnej, co wiąże się z tym, że nienawidzę, kiedy ktoś mnie dotyka. O czym już, miła ty moja, mówiłem.

1 komentarz:

  1. No, ale to może jest jakaś fanaberia a'la James Dean, jego interpretacja w którą stronę mody James mógłby pójść gdyby żył w naszych czasach. xD W sensie nie dożył ale urodził się tak by być np w wieku Stana, o xD
    Byliśmy szkołą na tym filmie xD

    S: Człowiek niepotrafiący kłamać żyjący w świecie kłamstw. Współczuję bracie.
    B: Więc wybieramy rozmowę! Ha jak cudownie, no co tam misiaczku?

    OdpowiedzUsuń