13 listopada 2016

o.

Wybacz! Hasałam sobie po Krakowie i na wersji bloga telefonicznej nie mam boku i informacji, co się kiedy skończyło :(
No ale w skarpetach nie będzie tego widać?
Haha Bucky I Piękny <3
Ja coś czuję że musisz się obciąć jak on i wtedy może poda xD może nie będzie chcieć oglądać tego zmaszczenia xD
/Przyznaję, że nawet nie pamiętam już jak wyglądała mobilna wersja bloga, bo zawsze wybierałam tę na komputery, więc nie mogę nie wybaczyć :P
/W skarpetach byłoby widać takie rzeczy jak brak palców, zwłaszcza jeśli brakowałoby ich kilka na jednej stopie. Ale spokojnie, mam rozwiązanie - klik.
/Musiałabym się jeszcze przefarbować, bo inaczej zamiast fryzury na Bucky'ego, miałabym fryzurę na Natashę. A tego to zdecydowanie nie chcę, nawet dla jego sekretu. 
S:! Jest mi bardzo miło! No niektórzy mówią, że to wojsko wystarczająco szkoli na twarde tyłki i serca.
 Czyli znów powiedziałem coś nie tak, prawda? Nie będę jednak ukrywał, że bliskich mi ludzi stawiam ponad tymi, których tak naprawdę wcale nie znam. To raczej coś naturalnego i większość ludzi, choćby nieświadomie, tak robi. I cóż, muszę też przyznać, że w moim przypadku wojna na tym polu nie zmieniła tak naprawdę wiele. Śmierć przyjaciół zawsze bolała tak samo, porażki zawsze były tak samo odczuwalne... Nie przyzwyczaiłem się. Po prostu.
B: W życiu bym ci nie dała ogrzać o mnie stóp. Więc się nie martw
 Tak, jasne, skaż mnie na cierpienie z zimna, kobieto bez serca. 

1 komentarz:

  1. Och Dobra Kobieto! Nie wiem co bym zrobiła jakbyś mi nie wybaczyła! Szczególnie w czasie gdy pada śnieg na mnie a ja muszę na busa czekać ;o
    Masz rude kudełki? To stąd Twój wredzioszek xD
    Jemu bardziej by pasowały kapcie z Kłapouchym xD

    S: powiedziałeś coś miłego. Ale na przykład rodzice chcący zrobić z syna "prawdziwego mężczyzne" to wysyłają do szkoły wojskowej bez myślenia o tej szarej stronie.
    B: w skarpetach śpij

    OdpowiedzUsuń