13 listopada 2016

o.

Mogę Ci go przesłać jakoś ;) nie lubię zimy choć wtedy mam urodziny xd
Albo lubię. Gdy jestem w łóżku i mam herbatke <3
Czy mogę to otworzyć w miejscu publicznym?
A ja się kiedyś tak farbowałam xd
/Okej <3 Zacznij pakować go w pudełko, później podrzucę ci adres do wysyłki. Tylko nie możemy wybierać poczty polskiej jako kuriera. To nie skończyłoby się dobrze.
/Spokojnie, to tylko zwykłe papcie. Nie ma tam żadnych zbereźności. Tylko Cap.
/Włosy też mogę ci oddać, razem z deszczem, bo zawsze chciałam być naturalną blondynką :P 
S: Ale z drugiej strony, kto ma bronić kraju? Garstka ludzi, dla której "jest zabijanje"?
 Cóż, najlepiej gdyby nikt nie musiał tego robić. Ale póki politycy będą wywoływać wojny, młodzi ludzie będą na nich ginąć, będą wracać z nich okaleczeni fizycznie i psychicznie. Nie każdy jest w stanie zabijać innych ludzi, nieważne kim by oni byli. Nie każdy jest w stanie zrzucić z siebie ciało człowieka, który jeszcze poprzedniego wieczora pokazywał mu zdjęcia swoich dzieci, i zabijać dalej. I to nie jednego człowieka, nie dwóch, a czasem i dziesiątki. Jeśli ktoś nie ma wystarczająco silnej psychiki, by to znieść, prędzej lub później wreszcie strzeli do siebie. To mówię jako człowiek. Jako żołnierz powiem, że ludzie, którzy nie są wystarczająco silni psychicznie, by samemu się zaciągnąć, zwyczajnie stwarzają zagrożenie dla siebie i wszystkich wokół. Idąc do walki, musi się być pogodzonym z tym, że można umrzeć. Nie można bać się śmierci, trzeba jej po prostu nie chcieć. Człowiek, który się boi, jest zagrożeniem, ponieważ nigdy nie ma się pewności, co zrobi za moment.
 B: A ja właśnie jako kobieta z sercem dam ci skarpetki
 A co, aż tak nie chcesz oglądać moich stóp? Piękne nie są, nie będę kłamać, ale nie przesadzajmy.

1 komentarz:

  1. Wyślę Ci do paczkomatu, tak abyś przy otwieraniu szafki oberwała puchem xD To nie złośliwość, a zew natury xD
    I jedna rzecz mnie zasmuciła dziś, wiesz? Ja tego nie rozumiem.. Dlaczego to tak się stało.. Ale...
    Dlaczego już nie Steve i Bucky'ego stykających się stopami? :(
    No ale jak zaczniesz farbować to za jakiś czas i Twój naturalny kolor będzie inny xD
    Haha i wtedy Bucky mógłby dopiekać mu - kapitanowi - że jest w nim stopami xD

    S: Ne wiem jakby to miało się stać, by na świecie żaden polityk nie próbował wszczynać wojen, czy manipulować informacjami. Niby żyjemy w pokoju a nasze wojska wojują poza granicami. Nie mniej masz rację - strach jest najgorszym co człowiek może mieć w sytuacji zagrożenia, gdzie ma współpracować.
    B: Sam powiedziałeś, że masz je zimne, więc to próba zadbania o nie a nie zasłaniania?

    OdpowiedzUsuń