13 listopada 2016

o.

Och Dobra Kobieto! Nie wiem co bym zrobiła jakbyś mi nie wybaczyła! Szczególnie w czasie gdy pada śnieg na mnie a ja muszę na busa czekać ;o
Masz rude kudełki? To stąd Twój wredzioszek xD
Jemu bardziej by pasowały kapcie z Kłapouchym xD
/Nie musisz dziękować, znaj moją łaskę i dobre serce. I też chcę śniegu, bo u mnie tylko zimny deszcz i wiatr :(
/Niestety lub stety, ale mam. I tak, w moim przypadku kolor włosów wyjaśnia wiele :P
/Mam jeszcze lepszy pomysł! O, proszę - klik.
S: powiedziałeś coś miłego. Ale na przykład rodzice chcący zrobić z syna "prawdziwego mężczyzne" to wysyłają do szkoły wojskowej bez myślenia o tej szarej stronie.
 To wyjątkowo naiwne myślenie i prędzej ten "nieprawdziwy mężczyzna" znienawidzi swoich rodziców, niż stanie się tym, kim chcą, żeby był. Zdecydowanie nie popieram też czegoś takiego, jak przymusowa służba wojskowa, nieważne jak długo miałaby trwać. To nie jest dla każdego.
 B: w skarpetach śpij
 Nie mów mi, co mam robić. Jeśli będę miał ochotę, mogę spać nawet nago i koło klimatyzacji. Chociaż wtedy to chyba zrobiłbym na złość bardziej sobie niż komukolwiek innemu.

1 komentarz:

  1. Mogę Ci go przesłać jakoś ;) nie lubię zimy choć wtedy mam urodziny xd
    Albo lubię. Gdy jestem w łóżku i mam herbatke <3
    Czy mogę to otworzyć w miejscu publicznym?
    A ja się kiedyś tak farbowałam xd

    S: Ale z drugiej strony, kto ma bronić kraju? Garstka ludzi, dla której "jest zabijanje"?
    B: A ja właśnie jako kobieta z sercem dam ci skarpetki

    OdpowiedzUsuń