13 listopada 2016

o.

Oj tam biedny, od razu by poszedł się napić i upiłby się z myślą, że miał ku temu dobry powód. xD
Trochę tam ciemno.
A tak serio....
Przestaję Cię czytać.

xD

Jak mogłaś.
/Biedny, biedny. Nie dość, że widział zbyt wiele, to jeszcze słyszał za dużo.
/Okej, skoro ten jest kiepski, zmienię na poprzedni szablon. W końcu nie ja będę tego bloga oglądać :P 

+ To chyba pierwszy art Stucky z Bucky'm i starym Steve'm, na jaki się natknęłam.
 S: Przecież koty są kochane?
 Nie wiem dlaczego, ale jakoś nigdy nie potrafiłem przekonać się do kotów. Zawsze wolałem raczej psy. Mam nadzieję, że jakiś kot nie będzie się przez to na mnie wyżywał.
B: No dobrze, ale skarpetki będą w renifery
 Przykro mi, jestem żydem i nie świętuję chrześcijańskich świąt, nawet tak skomercjalizowanych. A kupowane w grudniu skarpety w renifery są raczej z nimi związane, ale co ja tam wiem. Więc lepiej wybierz prosiaczki czy coś.

1 komentarz:

  1. Zależy który Sam xD Pomyśl o tym samie z teraz xD
    Tj, nie kiepski, tylko ciemny.. Zawsze mogłaś spróbować z szarym? Ale ten jest piękny <3
    nie mniej zrób pod siebie xD
    Och! Prędzej się spodziewałam starego Bucky'ego a młodego Steve xD Ale i tak ma to "coś", bo to nie zalatuje pedofilką a wciąż jest chemia xD

    S: Najwyżej zdegradują cię do sprzątania kuwet?
    B: A w listopadzie to chyba mogę? Dostaniesz takie i takie, jest kompromis.

    OdpowiedzUsuń