13 listopada 2016

o.

Zależy który Sam xD Pomyśl o tym samie z teraz xD
Tj, nie kiepski, tylko ciemny.. Zawsze mogłaś spróbować z szarym? Ale ten jest piękny <3
nie mniej zrób pod siebie xD
Och! Prędzej się spodziewałam starego Bucky'ego a młodego Steve xD Ale i tak ma to "coś", bo to nie zalatuje pedofilką a wciąż jest chemia xD
/Ten doznałby pewnie lekkiej traumy, ale potem, przy kolacji, stwierdziłby, że od dawna się domyślał, i że mogą się już ujawnić. A biedacy nie wiedzieliby o co chodzi, bo jakie znowu ujawnić? 
/Zmieniłam szablon na poprzedni, ten ze Stucky. Ja swoich blogów nie oglądam za często, obsługuje je głównie z edytora, więc nie będę zmieniać tego, co jest dobre.
/Stary Bucky i młody Steve to raczej tylko w Ultimates. Steve w 616 (głównym uniwersum komiksowym) był jeszcze do niedawna staruszkiem i dopiero Kobik go odmłodziła. A Buckyś wpadał robić mu śniadanka w kolorowych fartuszkach i nazywał go tatuśkiem. I mimo wszystko wciąż są razem boscy <3
S: Najwyżej zdegradują cię do sprzątania kuwet?
 To byłaby zbyt dotkliwa kara. O wiele zbyt dotkliwa, nie zawiniłem aż tak bardzo.
 B: A w listopadzie to chyba mogę? Dostaniesz takie i takie, jest kompromis.
 Chcę takie w kotki z kokardkami na główkach. Podkreślą moją męskość.

1 komentarz:

  1. Hahaha a pomyśl! Oni nie chcą wyjść na takich co ciągle nie czają i przyznają rację Samowi! To byłoby piękne nieporozumienie xD
    Haha Możesz przecież raz czy dwa zerknąć jak to dla nas wygląda i pokombinować xD
    Haha bo pomiędzy nimi jest prawdziwa chemia, której nie trzeba udawać xD ach ta Kobik.. Już ja bym sobie z nią porozmawiała muehehehehehehehe xD

    S: dobra, będziesz jedzenie dosypywać. Jak dla mojego kota porcja jedzenia podanego z dwie godziny wcześniej jest zbyt przyschnięta to jej nie ruszy i tylko siedzi przed miską patrząc na nas byśmy mu dały jeść. W nocy się lituje i zjada wszystko xD
    B: A co by też kolorystycznie pasowały to fioletowe mają być, nie? Jakoś z tym kolorem mi się kojarzysz a ja go lubię też.

    OdpowiedzUsuń