6 listopada 2016

o.

Weź mi to podeślij! Może okaże się, że ja przerwę waszą randkę, skoro zostałam Ci przeznaczona xD
I do niego masz ficka <333 My pamiętamy xD
A Storm w Xmenach kręciła z Wolvim czy źle kojarzę?:D No i ta z bajki też fajna lecz nieco jaśniejsza xD I popsuję Ci Storm, za nią się jedna z Kardashianek przebrała xD
/Nie pamiętam, które to zodiaki dokładnie były, tyle się tego namnożyło :( Już na pierwszej stronie pod etykietą "avengers" pojawiło mi się sześć różnych, a jest tego jeszcze więcej.
/A tam ff. To moja tapeta z tabletu, tylko zamazałam napis o Wielkanocy :P
/I chodzi ci o filmowych X-Menów? Były jakieś wycięte sceny z pocałunkami, fakt, a w którejś z kreskówek też ze sobą kręcili, tak mi się przynajmniej wydaje. Ale w komiksach przez pewien czas była miłością młodego T'Challi, a potem jego żoną.
S: Ale Bucky w welonie będzie wyglądać urzekająco, nie powiesz mi, że nie chciałbyś odłosnić jego twarz przed pocałunkiem? 
 O tak, Bucky wyglądałby przepięknie. Welon pasowałby mu do brody.
B: Ale oczy ponoć odźwierciedlają duszę? Więc z nich można niby sporo wyczytać.. Więc je też powinien wielbić, by widzieć w nich reakcję na te słowa. Ty jesteś po prostu zbyt leniwy i lubisz jak on wszystko robi a ty możesz leżeć i się rozkoszować?
 Tak, tak, wielbi mnie od stóp po czubek głowy. Po prostu niektóre części wielbi bardziej, co już ustaliliśmy. No i tak, masz mnie. Ja po prostu lubię, jak to on odwala całą robotę. Ale nie przesadzajmy z tym leżeniem, bo seks z kłodą to najgorsze, co może się przytrafić. Poważnie, niektóre przypadki to już pod lekką nekrofilię można by podciągnąć.

1 komentarz:

  1. "Nie lubisz ludzi, dlatego gdy tylko możesz przebywasz w lesie wśród zwierząt. Tylko one cię rozumieją i dają poczucie tego, że jesteś jeszcze człowiekiem." - Kurwa. Nie wiedziałam, że skoro też bywa, że nie lubię ludzi muszę zacząć tak jak Bucky przebywać w lesie, z dzikami, sarnami by poczuć się JESZCZE człowiekiem. Bo przebywanie wśród ludzi, których się nie lubi uzwierzęca nas?
    I wgl chcąc być Bucky'm byłam wciąż dziewczyną, która umiała podpalać drzewa i nie tylko, bo dzieci mnie pobiły gdy w wieku 6ciu lat byłam na urodzinach koleżanki.
    Uwierz mi lub nie ale po napisaniu tego u góry przez parę chwil nic nie pisałam tylko rozglądałam się po pokoju.

    Właśnie! Kojarzyłam z kreskówki, że ona z Wolvim kręciła :D Ją też wkręcisz w opko?

    S: Już nie bądź taki ironiczny.. Może jeszcze założy suknię ślubną i pończochy?
    B: Nie no, jak jękniesz od czasu do czasu, czy lekko podrapiesz go po plecach to już kłodą nie jesteś, więc wciąż można leżeć przez większość czasu. Komuś już udało się was przyłapać?

    OdpowiedzUsuń