6 listopada 2016

o.

Jak dobrze, że ja tam niczego nie lubię, jeszcze mi wyjdzie, że nikt mnie nie polubi i będzie kolejna jesienna deprecha, bo przecież Internet prawdę rzecze ;o
To jakaś imprezka? [link] ciastko świętujące xD
/Wiesz, mi raz wyszło, że Steve zhakuje mi telefon, Natasha zostanie moją najlepszą psiapsiółą, a na randkę pójdę z Wandą. Także ten, internet odkryje twoje prawdziwe skłonności :P
/Mam lepszy - klik :P

/A Storm z irokezem wyglądała odjazdowo - klik <3
S: Może była z próbówki? Albo wiesz, farba do włosów i szkła kontaktowe. Ogl to brzmi prawie jak bohaterka "Atlantydy" jej opis. Nie mogę się doczekać twojego i Bucky'ego ślubu.
/Nie, ona już się taka urodziła. Pochodzi ponoć z długiego rodu kenijskich kapłanek, które potrafią wpływać na pogodę, i wszystkie jej poprzedniczki wyglądały tak samo. Oczywiście oprócz irokeza.
/I cóż, ja także. Sam już zapowiedział, że kupi Bucky'emu welon, żeby mógł wpiąć go sobie we włosy. I martwi mnie to, że znając tę dwójką, zapewne Bucky to zrobi, bo wplączą się w jakiś dziecinna zakład.
B: Na pewno też docenia twoje oczy, piękny uśmiech.. Ale pokazując jak docenia twój tyłek może cię zabrać tym samym na wyżyny? No i możesz od razu odpowiedzieć na oba jak nie wiesz o które chodzi.
/Oczu nie da się przelecieć, więc wiesz, jakoś tak mniej się je wielbi. Jak dochodzi co do czego, to też nie siedzę i nie rozpływam się nad jego szczęką - sprawną, bo sprawną, no ale... - czy pięknem jego oczu. I żeby nie było, nie mówię tego poważnie. Nie wszystko sprowadza się do seksu
/A jeśli chodzi o spanie, to ciężko stwierdzić. Ja to czasem budzę się, śpiąc w poprzek albo na Stevie czy pod nim, więc raczej nie ma zbyt wielu okazji, by któryś z nas porobił za mniejszą czy większą łyżeczkę. A seks? Nie odznaczamy tego w kalendarzu, ale raczej Steven. Co jak co, ale na tym się zna.

1 komentarz:

  1. Weź mi to podeślij! Może okaże się, że ja przerwę waszą randkę, skoro zostałam Ci przeznaczona xD
    I do niego masz ficka <333 My pamiętamy xD
    A Storm w Xmenach kręciła z Wolvim czy źle kojarzę?:D No i ta z bajki też fajna lecz nieco jaśniejsza xD I popsuję Ci Storm, za nią się jedna z Kardashianek przebrała xD

    S: Ale Bucky w welonie będzie wyglądać urzekająco, nie powiesz mi, że nie chciałbyś odłosnić jego twarz przed pocałunkiem?
    B: Ale oczy ponoć odźwierciedlają duszę? Więc z nich można niby sporo wyczytać.. Więc je też powinien wielbić, by widzieć w nich reakcję na te słowa. Ty jesteś po prostu zbyt leniwy i lubisz jak on wszystko robi a ty możesz leżeć i się rozkoszować?

    OdpowiedzUsuń