6 listopada 2016

o.

Jest to łatwiejsze i na pewno nie ujmie oryginalności bloga :D No i może więcej osób przyciągnie
i więcej osób skomentuje <3 O której jutro żegnamy chłopaków?
/Aski są już passe i każdy, który znałam, już dawno upadł. Teraz nadeszła moda na "Zodiaki i preferencje", od których roi się na wattpadzie. Ale postanowiłam sobie, że blog będzie funkcjonował tak długo, aż chociaż jedna osoba będzie się udzielać. 
/A tydzień Stucky skończy się pewnie w poniedziałek, kiedy wrzucę kolejną notkę.
S: To musiało być jednak też i komiczne. Straszne i komiczne. Mogliście go przygarnąć do swojego zoo. 
 Tak, takie właśnie było. Mimo strachu, że nie uda nam się przywrócić Thora do jego ludzkiej postaci, i że jeśli Odyn dowie się, że jego pierworodny został żabą, nie będzie zbyt szczęśliwy, cała ta sytuacja była tak absurdalna, że aż komiczna. I była to, można by powiedzieć, że... miła odmiana od tego, z czym zazwyczaj się mierzymy. Mniej... śmiercionośna.

B: No ale ważne, że i się zmieściło? Nie wiem, której twojej części ciała współczuć. Ale dobrze, że wcześniej nie wiedziałam bo jeszcze bym ci podesłała ćwiczenia rozluźniające mimikę. Chodziłam na zajęcia teatralne, więc tego sporo było. Wiemy, że ty lubisz przyduszanie i wiązanie, a Steve ma jakiś fetysz swój ukryty? Czy ten pan idealny tylko spełnia twoje i gra rolę krygującego prawiczka?
/Współczuj każdej. Przedniej, tylnej, a nawet bocznej, chociaż chyba głównie tylen. I nie wiem, dlaczego Steve burzy się, kiedy mówię o takich tematach. Przecież ja tylko go chwalę! Dzięki takiej reklamie zyskuje w oczach masy kobiet i mężczyzn, którzy nie lubią kobiet. Ale nie, mam się przymknąć. Dziwak, aż nie wiem, co ja z nim robię.
/No i dlaczego od razu zakładasz, że to ja lubię wiązanie, huh? A może ja lubię po misjonarsku i pod kołderką, tylko z przerwami na podduszenie, co? Steven jest gorszy ode mnie, Ja chociaż nie mam żadnego zboczenia na punkcie czyjegoś tyłka.

1 komentarz:

  1. Powiem Ci, że nie jestem w temacie i nie wiem o co chodzi? O dopasowanie zodiakalne? Czy o te takie quizy ? :D
    Z Rivoletą powinnyśmy pobić rekord Astrid więc wiesz.. Nie pozbędziesz się nas..
    No mnie możesz, gdy zapanuje tu antystuckykalizm..

    S: Loki jednak jakieś poczucie humoru miał. A co tam słychać u T'Challi? No i czy w Ameryce obchodzi się też andrzejki? Czy wy takich ekcesów nie macie?
    B: Jak możesz nie lubić jak on wielbi twój tyłek? Skoro jest tego wart, w sensie tyłek to niech on to robi. Bo jakbyś też tego nie lubił choć w małym stopniu to Steve by tego nie zrobił? Ach i kto zazwyczaj robi za większą łyżeczkę?

    OdpowiedzUsuń