6 listopada 2016

o.

Powiem Ci, że nie jestem w temacie i nie wiem o co chodzi? O dopasowanie zodiakalne? Czy o te takie quizy ? :D
Z Rivoletą powinnyśmy pobić rekord Astrid więc wiesz.. Nie pozbędziesz się nas..
No mnie możesz, gdy zapanuje tu antystuckykalizm.. 
/Chodzi mniej więcej o to, że przedstawione są różne sytuacje, np. "Kto cię polubi, a kto nie" i postacie są dobierane według znaków zodiaku. W "preferences" zaś przedstawione są te same sytuacje, w których spotykasz różne postaci. I o ile jedna lub dwie "książki" poświęcone temu na wattpadzie były okej, to potem ludzie przyuważyli, że to się spodobało, i jest tego od groma. Więc zamiast dwóch dobrych i oryginalnych, jest dwadzieścia robionych na jedno kopyto.
/Szczerze mówiąc, w takim tempie spokojnie niedługo przebijesz Astrid. I swoją drogą, dopiero zauważyłam, że blogowi stuknęło 200 tys. wyświetleń. Trzy tysiące wyświetleń temu. Szybka jestem :P
S: Loki jednak jakieś poczucie humoru miał. A co tam słychać u T'Challi? No i czy w Ameryce obchodzi się też andrzejki? Czy wy takich ekcesów nie macie?
/U T'Challi, króla Wakandy? Ostatnio poślubił jakąś Uzdolnioną, bodajże byłą kenijską kapłankę. Ororo, jeśli pamięć mnie nie myli. Za to doskonale pamiętam, że mimo ciemnej skóry, miała wyjątkowo niebieskie oczy i białe włosy. Irokeza dokładnie.
/I cóż, nie, w Ameryce nie ma czegoś takiego jak Andrzejki. Mamy za to Halloween.  
B: Jak możesz nie lubić jak on wielbi twój tyłek? Skoro jest tego wart, w sensie tyłek to niech on to robi. Bo jakbyś też tego nie lubił choć w małym stopniu to Steve by tego nie zrobił? Ach i kto zazwyczaj robi za większą łyżeczkę?
 Wiesz, mam jeszcze całkiem sporo fajnych części ciała i nie obraziłbym się, gdyby wszystkim poświęcił tyle samo uwagi. Ale nie, on uwziął się na tę jedną, Jasne, jest świetna, nie będę udawał skromnego, ale mógłby jej nie faworyzować. Szczęście w nieszczęściu, że jak tyję, wszystko idzie poniżej pasa. To akurat geny mojej mamy.
/I z tą większą łyżeczką to chodzi ci o sposób spania czy o seks? Bo wiesz, to mylące. 

1 komentarz:

  1. Jak dobrze, że ja tam niczego nie lubię, jeszcze mi wyjdzie, że nikt mnie nie polubi i będzie kolejna jesienna deprecha, bo przecież Internet prawdę rzecze ;o
    To jakaś imprezka? https://secure.static.tumblr.com/fa7a1eca1816397274eb0e0511d480fe/u8lqlti/n0Lo7hxif/tumblr_static_filename_640_v2.jpg ciastko świętujące xD

    S: Może była z próbówki? Albo wiesz, farba do włosów i szkła kontaktowe. Ogl to brzmi prawie jak bohaterka "Atlantydy" jej opis. Nie mogę się doczekać twojego i Bucky'ego ślubu.
    B: Na pewno też docenia twoje oczy, piękny uśmiech.. Ale pokazując jak docenia twój tyłek może cię zabrać tym samym na wyżyny? No i możesz od razu odpowiedzieć na oba jak nie wiesz o które chodzi.

    OdpowiedzUsuń