6 listopada 2016

o.

"Nie lubisz ludzi, dlatego gdy tylko możesz przebywasz w lesie wśród zwierząt. Tylko one cię rozumieją i dają poczucie tego, że jesteś jeszcze człowiekiem." - Kurwa. Nie wiedziałam, że skoro też bywa, że nie lubię ludzi muszę zacząć tak jak Bucky przebywać w lesie, z dzikami, sarnami by poczuć się JESZCZE człowiekiem. Bo przebywanie wśród ludzi, których się nie lubi uzwierzęca nas?
I wgl chcąc być Bucky'm byłam wciąż dziewczyną, która umiała podpalać drzewa i nie tylko, bo dzieci mnie pobiły gdy w wieku 6ciu lat byłam na urodzinach koleżanki.
Uwierz mi lub nie ale po napisaniu tego u góry przez parę chwil nic nie pisałam tylko rozglądałam się po pokoju.

Właśnie! Kojarzyłam z kreskówki, że ona z Wolvim kręciła :D Ją też wkręcisz w opko?
/Em, daj mi moment na ogarnięcie tego, co przeczytałam.
/Albo nie, to nic nie da. Znalazłam to i wciąż nie wiem, dlaczego dzieciaki pobiły ją na urodzinach koleżanki. I dlaczego dorośli nie zareagowali. Ktoś, coś? I do tego te źle postawione apostrofy... Już te zodiaki są lepsze. Choć muszę przyznać, że to jest nieco irytujące. Ktoś wymyślił zodiaki do Marvela i od razu cały wattpad wziął się dokładnie za to samo. 

/A co do Storm - zastanawiałam się nad wkręceniem białowłosej kapłanki, która wpływa na pogodę, i która kręciłaby się gdzieś w tle, ale z drugiej strony to jednak nie byłaby ta Storm, bo w tym świecie nie ma mutantów i X-Menów. 

+ Znalazłam to opko i muszę przyznać, że pierwszy raz spotkałam się z tak... oryginalnym zapisem tekstu. Do teraz nie wiem, gdzie zaczynają się i kończą dialogi.
S: Już nie bądź taki ironiczny.. Może jeszcze założy suknię ślubną i pończochy?
 Och, Bucky wspaniale wygląda w suki i w pończochach. Kiedyś, te kilkadziesiąt lat temu, był wyjątkowo urodziwą damą. Teraz, dzięki włosom, byłby jeszcze piękniejszy. Tylko musiałby zgolić brodę. Nie pasowałaby mu do szminki.
B: Nie no, jak jękniesz od czasu do czasu, czy lekko podrapiesz go po plecach to już kłodą nie jesteś, więc wciąż można leżeć przez większość czasu. Komuś już udało się was przyłapać?
/Wolałbym czyścić płytki w łazience i to szczoteczką do zębów, niż uprawiać taki seks. Choć chyba "uprawiać" to w tym kontekście kiepskie określenie, bo to już bardziej podchodziłoby pod jakiś rodzaj masturbacji.
/I cóż, raz nakrył nas kot. Pogapiła się trochę, przeszła Steve'owi po plecach, podrapała go, usiadła obok mojej twarzy i dalej się gapiła, co było dziwnie krępujące. A raz Wilson. Biedy Wilson...

1 komentarz:

  1. Biedne drzewo. Dlaczego padło ofiarą podpalenia? Już się sama podpalić od razu nie mogła? Nie wiem dlaczego nie zareagowali. Ale pamiętaj to są/były problemy sześciolatki..
    Zodiaki sprawdzę na kompie bo nie pamiętam hasła do wattpada od kiedy tam się chłam stał xD ale wodniki raczej pokrzywdzić się nie dadzą xD


    No ale mogłabyś kogoś na jej wzór wprowadzić? Nie mów że tylko Storm jest jak Storm? A w sumie zrób siebie, Bianka kapłanką też może być xD

    Wiesz co? Ja chyba po tym koszmary będę mieć. Plus znowu pisze to jakaś nastka tonem dziecka. A postać jak dobrze policzyłam ma mieć lat 20? W sumie w dobie komputeryzacji młodzież ma problemy z pisownią, ale to prędzej a'la dyslekcja czy nieumiejętność czytania ze zrozumieniem ale to i tak w podstawówce.

    S: Nie masz może fetyszu na punkcie pończoch? Takie to niegroźne jest i nie obrażam cię w tym momencie. Hah Grace ma już komu kosmetyki podkradać?
    B: No ale to kot. Koty już tak mają, więc można było sie tego po niej spodziewać. Oj.. A na czym dokładniej nakrył? W sensie jakieś początki baraszkowań nie są aż tak do współczucia czy on już w otwartą akcję wszedł i jak mógł to zrobić?

    OdpowiedzUsuń