18 grudnia 2016

Astrid Löfgren

N, na kogo możemy jeszcze liczyć?
Tak w ogóle to miałam pytać jakiś czas temu, czy śledzisz nowych Wikingów, ale wypadło mi z głowy. No więc pytam teraz: śledzisz?
 Chcę zrobić każdego. No, prócz Visiona, bo z nim byłby problem. Mam też Natashę:
 I tak, oglądam "Wikingów" w każdy czwartek na History. Zastanawiam się, co odbiło Lagerthcie, bo postać straciła nieco dawnego uroku. Bo hej, sama odeszła z Kattegat i to dobre dwadzieścia lat temu (Smoczyca była w ciąży z Ubbe, a z niego już kawał chłopa), więc dlaczego teraz chce zemsty?
Steve, przekroczy się granice? Znaczy co? 
 Ciężko dokładnie stwierdzić, ponieważ Bucky sam tego nie wie. Wie jedynie, że jeśli ktoś doprowadzi Zimowego Żołnierza do szału - będzie źle. 
Bucky, trzeba było spisać przepis i kartkę przyczepić do protezy. No Jimmy, kto jak kto, ale ty powinieneś wiedzieć, jak sobie poradzić.
 Nie mów do mnie Jimmy. I tak, wiem, że powinienem to spisać, ale wolałem wierzyć, że dam radę bez tego. Nie dałem.

1 komentarz:

  1. N, może w odmętach internetów krążą visionowskie mody. Kto wie.
    Mnie Lagertha zawiodła cholernie. W ogóle nie mogę jej rozgryźć i nawet mi się nie chce zastanawiać, o co jej chodzi. Największym problemem jest właśnie ta "zemsta z dupy", że tak powiem, jakby drzemała sobie przez te dwadzieścia lat. A co sądzisz o naszym ulubieńcu Ivarze?

    Steve, a ponoć nie łatwo go wyprowadzić z równowagi, tudzież "doprowadzić do ciężkiej kurwicy", jak to mawiał sam zainteresowany.

    Dobrze, Jimmy, nie będę. Co następne na liście rzeczy, które chcesz spróbować ugotować?
    Mógłbyś zacząć gotować dla Avy...

    OdpowiedzUsuń