18 grudnia 2016

o.

Hahahaha xd Cała ja xD Astrid, Astrid się podoba! Tj jej się podoba xD Nie ubieraj go ładnie, lumpem też może być, oni i tak sobą będą zainteresowani xD
Tj nie jest aż tak nie podobny do siebie, ale właśnie im dłużej to będziesz robić tym dłużej tak będzie się zdawać ;o
Ja też mam xD Dwa xD Koty xD
/Chcę go ubrać jakoś po samowemu, żeby nie wyglądał jak lump właśnie. Chcę ich wszystkich dopieścić <3 I ze Steve'm jest o tyle gorzej, że w przypadku Bucky'ego i Sama sporo daje dobrze dobrany zarost, z którym twarz wygląda od razu inaczej. Z kobietami to samo - dobry makijaż i twarz od razu jest inaczej wymodeowana. Ale cóż, Steve jest, jaki jest, nic na to nie poradzimy. Chyba, że dostanie brodę ala Evans.
S: Dalej się go nie nauczyłeś?
 Nauczyłem, to było jakiś czas temu. Teraz tylko na mnie przeklina, niczym nie rzuca. Progres.
B: A skąd wiesz czy skłamałabym? Jakim szamponem myjessz?
 Normalnym. Mam włosy takie, nie inne, nie przez szampony, a przez geny. Geny, serum i inne takie.

1 komentarz:

  1. Wgl Wanda mi Ave przypomina xd co tam u niej? ;p

    Dopieścić powiadasz xD to ładnie ładnie xD choć szkoda że Visiona nie będzie xD nawet w ludzkiej skórze, wiesz Wanda czary mary i on ma skórę jak ta lala xD skoro Evans gra Steve to nic się nie stanie jak postać sima dostanie jego zarost xD

    S: Wow! Aż ma się ochotę to uczcić! Może już niedługo będzie wypowiadał się pełnymi zdaniami
    B: Dobra, dobra.. Jakie kosmetyki sobie zażyczyłeś

    OdpowiedzUsuń