18 grudnia 2016

o.

O Boże, to już lepiej w ich stare wersje zainwestować jeżeli jeszcze gdziekolwiek są xD Rozgwiazdy wyglądają jak liście <3 ale miło, że ma podwodny świat - w końcu Bucky'ś go wyłowił gdy go zepchnął do wody xD Gdzie nie ma takiej fauny i flory no ale była woda xD
I ma kolczyk <3 ale nóż też wymowny na plecach xD Fajnie, że ich przyozdobiłaś xD
A dlaczego miałabym nie? ;p
/Są i to znacznie tańsze, ale stwierdziłam, że skoro ta jest najbardziej plastyczna pod względem tworzenia postaci, a tylko o to mi chodziło, postawię na nią. Ale w życiu nie zapłaciłabym stu trzydziestu złotych za tak naprawdę jakieś demo gry, do którego musisz dokupić sobie najbardziej podstawowe funkcje za kolejne stówki. Ta seria cofnęła się w rozwoju, ot co. 
/Jeśli chodzi o tatuaż Steve'a, wybrałam go ze względu na wodny motyw (a Steve ma pecha co do wody), na rozgwiazdy pasujące do czerwonej gwiazdy na ramieniu Bucky'ego oraz przez to, że pasowałby do jego artystycznej duszy. A tatuaże Bucky'ego - nóż jest raczej oczywisty, smok symbolizuje jednocześnie zło i zniszczenie oraz czujności i dobrej straży, a to na ręce, bo po prostu mi się spodobało :P A kolczyki Bunia mają wzór steve'owej tarczy <3
S: Bo mógł mieć taki odruch? Dałbyś radę, wierzę w ciebie.
 Gdyby chodziło o jeden z jego odruchów, prędzej rzuciłby we mnie widelcem do mięsa. I to by mnie już nie zdziwiło. Ponieważ już mu się zdarzyło.
 B: Nic
 Próbowałaś mi dogryźć? Stąd ta "roszpunka" czy co? Jeśli tak, to po prostu zazdrościsz.

1 komentarz:

  1. Jest mega plastyczna ;D Bardzo mnie cieszy Twoja zabawa xD I widzę, że N też xD Soł, wierne fanki czekają xD Sam jest, można iść na piwo xD
    A róże oznaczają, że jest piękny ale rani bo ma kolce?:D Ach ta symbolika ;D zaraz trzeba wszystko na czynniki pierwsze ;D no i zawsze mogą sobie wytatuować obrączki xD


    S: Bijecie się przy stole?
    B: Mam dłuższe

    OdpowiedzUsuń