18 grudnia 2016

o.

Haha a jemu nie wypdada modowych wpadek wspomnieć xd ale dobrze się prezentuje <3 2 <3
A teraz pytanie jak Rumunię widzą Amerykanie?
/Te czarne buty strasznie poszerzają go w łydkach (i są damskie, ale ciii...), ale do niego pasują. W emu i dresikach radośnie biega sobie po domu <3 Później zrobię też dzieciaki.
/Dla Amerykanów Rosja to zaśnieżona Moskwa. Poważnie, zawsze, ale to zawsze musi tam padać śnieg. A Rumunia to często brud, bieda i przestępczość, więc może to połączyli?
S: Oglądam Zaplatanych, dolaczysz sie? To moja ulubiona bajka. Nie będziesz pierwszym przykutym do drzewa.. Ale tajga i tundra chyba sa bezpieczne? 
 Cóż, tundra i tajga zdecydowanie nie należą do najbezpieczniejszych miejsc na świecie, zważywszy na panujące w nich warunki, które nie sprzyjają przetrwaniu. I dziękuję za propozycję, ale nie skorzystam. Mam kilka rzeczy zrobienia.
 B: A to dlaczego?
 Bo aż boję się, jakie warunki być im zapewniła i jakie sposoby wychowania stosowała, skoro uważasz, że te w Hydrze dla dzieci są okej. 

1 komentarz:

  1. Ale wtedy nie będą mieć prywatnosci? :( daj im i mnie sie nacieszyć! <3
    Pracowałam w sieciowce i nie raz się spodnie damskie facetom sprzedawalo bo lepiej leżą xD
    Haha mi się zawsze Leto przypomina w kubraczku i zimowce na głowie w odwiedzinach u nas. Więc dla nich tu pewnie wszędzie zimno, brudno, biedno :(

    S: a co to takiego do zrobienia? Boisz się że ci przyrzne patelnia? Nie ma czego, szkoda mi kupować nową. Ale tam może T'Challa postawi ci na święta jakiś smart dom, w którym byś dał radę.
    B: Źle się zrozumieliśmy - twoje dzieci są okej. Hydra nie etc.

    OdpowiedzUsuń