18 grudnia 2016

o.

Jest mega plastyczna ;D Bardzo mnie cieszy Twoja zabawa xD I widzę, że N też xD Soł, wierne fanki czekają xD Sam jest, można iść na piwo xD
A róże oznaczają, że jest piękny ale rani bo ma kolce?:D Ach ta symbolika ;D zaraz trzeba wszystko na czynniki pierwsze ;D no i zawsze mogą sobie wytatuować obrączki xD 
/N to ja, więc tak, cieszy mnie :P Sam jeszcze nie jest gotowy, muszę go poprawić i ubrać w ładne ciuszki, a dopiero potem ich zapoznać. Próbowałam też poprawić Steve'a, bo on chyba wyszedł mi najmniej podobny z całej trójki, ale im więcej poprawiam, tym gorzej :/
/Chciałam Buniowi wytatuować wilka, ale nie znalazłam żadnego przyzwoitego wzoru, więc stanęło na smoku. A że jestem zwolenniczką przemyślanych tatuaży to tak, rozkładam to na czynniki pierwsze. Bo o ile Buniu zrobiłby sobie może jakiś głupi wzór, o tyle Steve raczej już nie. 
S: Bijecie się przy stole? 
 Nie, po prostu zaskoczyłem go, kiedy był zamyślony, więc zareagował tak, nie inaczej. Zdążyłem się uchylić.  
B: Mam dłuższe
 Ale ja mam lepsze. Nie zaprzeczaj, bo wiem, że skłamiesz.

1 komentarz:

  1. Hahahaha xd Cała ja xD Astrid, Astrid się podoba! Tj jej się podoba xD Nie ubieraj go ładnie, lumpem też może być, oni i tak sobą będą zainteresowani xD
    Tj nie jest aż tak nie podobny do siebie, ale właśnie im dłużej to będziesz robić tym dłużej tak będzie się zdawać ;o
    Ja też mam xD Dwa xD Koty xD

    S: Dalej się go nie nauczyłeś?
    B: A skąd wiesz czy skłamałabym? Jakim szamponem myjessz?

    OdpowiedzUsuń