18 grudnia 2016

o.

Ale wtedy nie będą mieć prywatnosci? :( daj im i mnie sie nacieszyć! <3
Pracowałam w sieciowce i nie raz się spodnie damskie facetom sprzedawalo bo lepiej leżą xD
Haha mi się zawsze Leto przypomina w kubraczku i zimowce na głowie w odwiedzinach u nas. Więc dla nich tu pewnie wszędzie zimno, brudno, biedno :( 
/Chcę je na razie zrobić, nie muszę ich im od razu podsuwać do wykarmienia :P A nawet jeśli - drzwi idzie zamknąć, a dzieciaki chodzą do szkoły. I kolejne fotki - klik, klik, klik, klik i klik. I cóż, jeśli chodzi o spodnie, to te często są szyte dość podobnie, nawet jeśli chodzi o rejony w pobliżu kroku. A buty mają niestety to do siebie, że męskie bywają sporo szersze od damskich, mimo tego samego rozmiaru i podobnego kroju.
/Zależy skąd do nas przyleciał i kiedy. Jeśli np. z takiej Kalifornii i to zimą, to jest to zrozumiałe. Nawet jeśli u nas nie ma śniegu i jest dość ciepło, to i tak są to o wiele niższe temperatury niż tam. A biednie i brudno jest przecież wszędzie poza Ameryka. Zwłaszcza w tym kraju o nazwie Europa :P
S: a co to takiego do zrobienia? Boisz się że ci przyrzne patelnia? Nie ma czego, szkoda mi kupować nową. Ale tam może T'Challa postawi ci na święta jakiś smart dom, w którym byś dał radę.
 Przepraszam, ale nie zrozumiałem niemal niczego z tego, co powiedziałaś. Jaka patelnia i co T'Challa miałby mi kupić?
B: Źle się zrozumieliśmy - twoje dzieci są okej. Hydra nie etc.
 A skąd wiesz, że moje dzieci byłby okej? Może wręcz przeciwnie, byłby z nich niezłe cholery?

1 komentarz:

  1. Ale wtedy i zwierzęta zrób<3 cała rodzinka <3

    Na 3cim zdjęciu penis w dziwnim miejscu się zaczyna xd i Bucky ma tatuaż na lydce <3 Ach piękne te zdjęcia <3 *.* i oststnie takie Steve już nie może i musi się dotknąć xd cudo xD
    Bo my to tacy biedni dziwni ludzie xD

    S: Nie oglądałeś bajki? Roszpunka rozprawia się patelnia ze zbirem a późniejszym swoim mężem. Tj prawie jak wy z Buckym- od bujek do miłości, ha ha. No dom w tajdze.
    B: Pewnie tak. Ale to wciąż bylyby dzieci

    OdpowiedzUsuń