6 marca 2017

o.

Bo Mulan to Chiny? A one napędzają rynek światowy? No i to jest ich legenda, która wydarzyła się na prawdę prócz miłości? ;p Albo i miłość była, kto tam wie co prawdziwa Mulan robiła 12 lat w wojsku xD
Natasza, Nathaniel.. Nazwał z miłości do niej syna! Czyż to nie romantyczny gest? Ukazujący jego złamane serce? ;o
Haha Ty byś dała radę xD Ale nic Ci już nie dokładam ;* xD
/A no tak, przepraszam. Zapomniałam, że takie zarzuty można mieć tylko do niektórych nacji i mniejszości. Zmieniają białoskórego bohatera na czarnoskórego - Bardzo dobrze! Czego się czepiacie?! Kolor skóry nie jest ważny! Zmieniają bohatera azjatyckiego pochodzenia na czarnoskórego - Kogo obchodzi kolor jego skóry?! Zmieniają jakiegokolwiek bohatera na białoskórego - Rasiści, na stos z nimi!!!!!! Kocham czytać takie gównoburze <3 Są prawie tak samo fajne, jak te o aborcji :P
/Dzięki Bogu, że nie urodziła mu się kolejna córka, bo na pewno w opkach pojawiłyby się teksty o tym, że nazwał ją Natasha/Natalia ze względu na swoją prawdziwą miłość :/
/Nope, nie dałabym :* Chciałam opisać coś takiego przy okazji mojego trzyczęściowego "Domu", ale odpuściłam, bo niezbyt dobrze mi to wyszło. 
I: A w której to jesteś klasie? Widzisz? Wprawiłeś go w kompleksy.
 W szóstej. Rodzice mówią, że "przeskoczyłem" pół klasy, a później całą, bo "za bardzo wyprzedzałem materiał". Wolałem poprzednią klasę, bo tam było fajniej, ale teraz się nie nudzę na lekach. Ale trochę szkoda, bo moi koledzy zostali tam. Ale gramy razem w baseball. Więc nie jest tak źle.
G: Aaaa, ta ciocia Laura. Mogłaś napisać "Najlepszy na równi z Tatą Steve", a przecież oni nie są zazdrośni o uczucia jakie z Ianem ich darzycie, prawda? A kubek z pewnością mu się spodoba!
 Ja i kocham tak samo - bardzo, bardzo mocno!
 
S: Za to pewnie nadrabiasz w łóżku.. Ale może gdybyś gotował dla Bucky'ego w samym fartuszku to zjadłby wszystko co przygotujesz po uprzednim.. Przygotowaniu ciebie.
B: No weź, pożartować nie można
S: Próbowałem tej taktyki. Nie wyszło. Bucky zamiast się rozkojarzyć i zjeść bez gadania to, co zrobię, stwierdził, że... 

B: Zdecydowanie lepiej robisz loda niż jajecznicę.

S: Tak. I to było bardzo pokrzepiające.

B: No ale co poradzę, że taka jest prawda? Kiedyś zamiast jajecznicy wyszedł mu prawie omlet.

1 komentarz:

  1. Świat chyba się zatracił w pojęciach "tolerancja", "liberalizm", przecież wiadomo, że jak komuś da się palec, to weźmie i całe ciało xD Więc za późno trochę na stawianie jakiś granic, bo to walka z wiatrakami w necie i gównoburzami xD Gdzie w sumie niektórzy nie znając pojęć, historii wypowiadają się i to błędnie xD
    Tak! I szukałby podobieństw! A przez to, że takowych nie będzie to wydziedziczy ją i wygna xD
    Nie doceniasz się ;*


    I: Wow! To już poważna klasa! Może cię nudzić, bo zapewne macie w programie powtórki z poprzednich lat?
    G: Nie mogę się doczekać jak mi opowiesz reakcję taty!
    S: Przynajmniej jesteś w czymś dobry...A przełykasz czy wypluwasz?
    B: Dobry mąż je wszystko i nie wybrzydza...

    OdpowiedzUsuń