6 marca 2017

o.

To źle że Gaston ma kumpli, jakby miał koleżanki to one by tak mogły myśleć xD
Może się kiedyś doczekamy księcia geja? :p
A nie sorry! Mamy, ale bi xD od Mulan Chen xD
Bo te dzieci zrobił z obowiązku, nie z miłości. Jak możesz próbować stanąć na drodze jego szczęścia?
No tak, przecież Steve nie ma morali starej daty i uważa że każdy może z każdym -.- 
/O, o, właśnie! Skoro przeszkadza komuś, że postać w najlepszym przypadku trzecioplanowa miałaby scenę sugerującą inną orientację, to dlaczego nikt nie bojkotuje "Mulan"? Czego tam nie ma! Transwestytyzm, biseksualizm, dyskryminacja kobiet, seksizm, rasizm, uprzedzenia rasowe! Jak mogli jeszcze nie zakazać tej bajki?! A "Mała syrenka"? Zoofilia!
/Wiem, że Clint ma silne poczucie obowiązku, ale żeby kurczę aż trójkę zmajstrować i to z taką różnicą wieku? Chociaż czekaj... Nataszeńka kręciła ze Steve'm, więc biedny Clint poczuł się odrzucony i zrobił małego Nathaniela. To ma sens! A Steve? Jeszcze bym to kupiła, gdyby Steve naprawdę żałował tego, co robi, ale robiłby to, ponieważ społeczeństwo by tego oczekiwało. Druga wojna światowa, homofobia - to mógłby być materiał na dobrą dramę i masę rozterek, ale to ktoś musiałby umieć napisać.
I: Albo ci zazdrości albo cie kocha.
 On jest głupi. Jestem dwa lata młodszy, a jestem mądrzejszy. Chciał się też naśmiewać z tego, że mam dwóch tatów, ale tata Steve raz porozmawiał z nim i jego rodzicami i więcej nie próbował. Ale ciągle się zaczepia. Dlatego jest głupi.
G: Ciocia Laura? A co jest na kubku?
 No ciocia Laura, mama Coopera, Lilly i Nate'a. Żona wujka Clinta. I nie mogłam napisać "Najlepszy tata na świecie", bo tatę Steve'a kocham tak samo i jakby jemu powiedziała to samo, to to już by nie była najprawdziwsza prawda, bo nie może być dwóch najlepszych. To ciocia powiedziała, że taki niebieski w czerwone i białe gwiazdki będzie najlepszy. Tata lubi takie gwiazdy.
S: Dalej nie umiesz gotować? 
 Kiedyś byłem kucharzem beznadziejnym. Po serum zamiast stać się lepszym, stałem się jeszcze gorszym. Ale się staram! Niedługo dojdę do przeciętności. A w moim przypadku to ogromny sukces.
 B: Cóż... Postawić mu ja?
 Ha, nie wyszło! Dlatego właśnie powiedziałem męska duma, nie męskość. Widzisz, jaki jestem błyskotliwy? To moja mądrość tak go pociąga, A wygląd stawia jego dumę.

1 komentarz:

  1. Bo Mulan to Chiny? A one napędzają rynek światowy? No i to jest ich legenda, która wydarzyła się na prawdę prócz miłości? ;p Albo i miłość była, kto tam wie co prawdziwa Mulan robiła 12 lat w wojsku xD
    Natasza, Nathaniel.. Nazwał z miłości do niej syna! Czyż to nie romantyczny gest? Ukazujący jego złamane serce? ;o
    Haha Ty byś dała radę xD Ale nic Ci już nie dokładam ;* xD

    I: A w której to jesteś klasie? Widzisz? Wprawiłeś go w kompleksy.
    G: Aaaa, ta ciocia Laura. Mogłaś napisać "Najlepszy na równi z Tatą Steve", a przecież oni nie są zazdrośni o uczucia jakie z Ianem ich darzycie, prawda? A kubek z pewnością mu się spodoba!
    S: Za to pewnie nadrabiasz w łóżku.. Ale może gdybyś gotował dla Bucky'ego w samym fartuszku to zjadłby wszystko co przygotujesz po uprzednim.. Przygotowaniu ciebie.
    B: No weź, pożartować nie można

    OdpowiedzUsuń