6 marca 2017

o.

Właśnie! Widziałam już gdzieniegdzie te informację, ale czuję się nie w temacie xD Która postać niby ma zapędy homo? xD Bo chyba znam złą wersję Pięknej i Bestii a zawsze ona była moją ulubioną xD
Wydaje mi się, że nawet tam gdzie jest zakaz jakoś potrafią sobie posprowadzać takie rzeczy, a jaka by to była reklama? ;p Mi się wydaje, że Steve miał zapędy na bi, co się nazywa wpatrzeniem w najlepszego przyjaciela xD No ale nie będę mówić, bo jeszcze okaże się, że ze zwyklej hetero laski siedzę w homo lobby xD
Ah ta poprawność polityczna! Ja rozumiem, że człowiek czuje się związany ze swoimi korzeniami, ale.. Aby mówić, że jest się rodowitym np mazowszaninem, to rodzina musi tam co najmniej 100 lat mieszkać, więc teraz osoby, które są Afroamerykanami są tak naprawdę Amerykanami? Nawet jeśli celebrują i pilnują tradycji to poprzez samo "zasiedzenie" już wiekowe ich rodów nie mają co się burzyć, czy czuć gorszymi? Choć historię mają jaką mają..
/Chodzi ponoć o Gastona i LeFou, który "Jest kimś, kto w jednej chwili chce być jak Gaston, w innej chce pocałować Gastona". I to tyle :P I już jakiś rosyjski polityk chce zakazać wyświetlania filmu z uwagi na prawo dotyczące „walki z propagandą homoseksualizmu”. Rosja nie jest jednym krajem z takim podejściem, więc może i reklama byłaby reklamą, ale zyski byłby mniejsze. Bo co z tego, że ludzie czytaliby ten komiks, jeśli spora część z nich po prostu ściągnęłaby go z internetu? Do tego mogłoby się okazać, że byłaby to po prostu zła alternatywa, ponieważ za bardzo skupiono by się na samej relacji i orientacji, zamiast na fabule. Tak było dawniej z Wiccanem i Hulkingiem, którzy stali się wspaniałymi postaciami dopiero wtedy, kiedy ktoś wreszcie postanowił zrobić z nich kogoś więcej niż gejów, których należy wstawić do komiksu, by nikt nie zarzucał im dyskryminacji. Bucky najlepiej działa jako samotna karta i nie musi wiązać się ze Steve'm, nie musi wyznawać mu miłości romantycznej, bo każdy i tak wie, że kocha tego typa. Bo Steve to najważniejsza osoba w jego życiu, jego przyjaciel, jego brat, jego partner i niech lepiej zostawią to tak, jak jest. Jeszcze to zepsują i tylko plulibyśmy sobie w brodę. A co do Amerykanów - tak naprawdę to "prawdziwymi Amerykanami" są ci, których imigranci pozamykali w rezerwatach ;)
/Ostatnio na Wattpadzie dowiedziałam się, że najgorszym, najdziwniejszym i najobrzydliwszym shipem według niektórych fanów jest... Stucky. Hank lejący Janet jest okej, kazirodczy związek Pietro i Wandy jest okej, Thorki jest okej (kij z tym, że oni SĄ braćmi, nieważne, że nie biologicznymi), Clint zdradzający żonę z Nataszką jest okej, ale Stucky jest fe, bo "robią z nich gejów, bo się przytulają". Zrozumiałabym to jeszcze, gdyby nie to, że Stony i FrostIron są już okej. Nie pojmuje tej logiki :P
S: A co?
 Nie wiem. Ty twierdzisz, że go mam.
B: Malujesz się? Myślałam, że tylko oczy podczas walk
 Oczywiście, że się nie maluję. Ciotą nie jestem. A ciotą można być bez względu na orientację, wystarczy zachowywać się jak... Czekaj, próbuję znaleźć jakieś nieobraźliwe określenie. Ale jakoś mi nie wychodzi.

1 komentarz:

  1. Hahahahhaha nigdy po tym zdaniu nie pomyślałabym, że LeFou może być gejem xD raczej to taka zasada że raz chcesz komuś przywalic a raz pocałować xD wiesz o co mi chodzi? :p
    Co? Stucky, który ma jakby fundamenty to bycia prawdziwym jest fe? A naciagane Stony nie? O Boże! Ten wtt to nie wiem dla kogo jest :o
    Tak, wiem że Indianie, ale Afro mają tendencję to podkreślania tego, że oni Amerykanami nie są, są Afroamerykanami xD

    OdpowiedzUsuń