19 kwietnia 2015

Ana Morgan

Yelena: A co poróżniło cię z Natashą? I jaką broń i sztuki walki najbardziej lubisz?
Sam a tak właściwie to jak poznałeś Capa?
N: Wtrącę się; w CA:WS Steve i Sam dopiero się sobie przedstawiają, więc raczej się przedtem nie znali- chyba, że z "widzenia". 

Sam:
Podczas joggingu, trochę ponad rok temu. Mijał mnie tyle razy, że w końcu musiał zwrócić na mnie uwagę.
Yelena:
Ulubiona sztuka walki? Moja własna.
Ulubiona broń? Glock, paralizator i urok osobisty.
Ja i Romanowa to raczej zwyczajna niezgodność charakterów, nigdy za sobą nie przepadałyśmy. Albo to, że przez pewien czas się pode mnie podszywała i działała na mój rachunek. Tak, to chyba jednak przez to. 

1 komentarz:

  1. N zmylił mnie fakt, że Sam doskonale wiedział kim jest Steve, a potem Steve i Natasha poszli do domu Sama. Ja nie podaje swojego adresu przy pierwszym spotkaniu, może dlatego te wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń