19 kwietnia 2015

Astrid Löfgren

N, wiem jak głupio, wiem. Nikt by nie chciał, to jasne. Głupie śruby wkręcone w kość (ała...) na kilka miesięcy są strasznie uciążliwe, a co dopiero taka większa "śruba" i to na stałe, więc go trochę rozumiem.
Ty mu kup! Chociaż raz się nie będzie musiał kłopotać z wymyślaniem kolejnego odpowiedniego argumentu. :P
Yelena, i pewnie nie wstając z kanapy... Ach, te jego argumenty. Przybliżysz mi jakoś postać tego pana profesora?
N: A bardzo chętnie, ale wiesz... te kilka milionów zostawiłam w drugich spodniach :P
Wynajdywanie kolejnych argumentów przychodzi mu z zaskakującą łatwością, bystry chłopak z niego!

Yelena:
Wasilij Rodczenko, urodzony w 1946 roku. Pracował w Departamencie X od początku lat '70 do upadku komórki. Pojmany i skazany przez SHIELD w 1992 r., osadzony w tajnym więzieniu w Norfolk. Działał w Red Roomie, zaangażowany w Projekt Winter Soldiera, jeden z techników programu Zephyr. Jednym słowem; przyjemniaczek. 
W maju 2012 roku przeszedł jednak wylew. Sparaliżowana lewa strona ciała. Bez pełnej sprawności jest niemal bezużyteczny. Nie wiem czy Leo potrzebuje go dla samego siebie czy chce dorwać Zimę czy kimkolwiek innego. Wiemy tylko, że będzie to coś popieprzonego.

1 komentarz:

  1. N, och, to wielki pech :/ No ale jak mówisz, że z łatwością coś wymyśli, to mi lżej.

    Yelena, czy tylko ja pomyślałam, że Leo chce rękę Zimy a nie całego Zimę? Nie, to dziwne.

    OdpowiedzUsuń